Podmywacz niemieckich dup - przysz?o?? Polaków

Data: 2014-02-03 12:00:00
Autor: boukun
Podmywacz niemieckich dup - przysz?o?? Polaków
Opiekunka osób starszych: Jestem przekonana, że wybrałam właściwy zawód

 "Na końcu życia czeka przyszłość" to dość przewrotny tytuł artykułu na łamach "Frankfurter Allgemeine Zeitung", w którym autor zapewnia, że zawód opiekunki dla osób starszych może stanowić gwarancję pracy na całe życie.
Na przykładzie polskiej opiekunki Aldony Walliczek, FAZ opisuje drogę do zawodu opiekuna ludzi starszych i zatrudnienia w Niemczech. 28-latka pochodząca z Krapkowic, pracuje w domu spokojnej starości w Kleinniedesheim koło Worms. Do Niemiec przyjechała wraz z mężem w 2007 r. Zapisała się na kurs niemieckiego i dość szybko rozpoczęła pracę jako pomocnicza opiekunka w Domu Joannitów. Sama przyznaje, że naukę zawodu zawdzięcza dyrektorce domu seniora: "To ona mnie odkryła i zachęciła do tej pracy".

"Agencje pracy biją na alarm"

FAZ pisze, że tacy ludzie jak Aldona Walliczek są w Niemczech pilnie poszukiwani przez domy opieki dla osób starszych i mobilne służby pielęgniarskie. "Agencje pracy biją na alarm" - podkreśla dziennik, informując, że liczba ofert pracy dla opiekunów osób starszych wzrosła od 2007 r. o 200 procent. Na każde nowe stanowisko w zakładzie opieki przypada 0,3 kandydata do pracy w tej dziedzinie. Rekrutacja pracowników to duży problem. "Przewodnicząca Stowarzyszenia na rzecz Opieki nad Starszymi (DBVA) Christina Kaleve, zaznacza: 'od dłuższego czasu obserwujemy, że nie można już liczyć na pomoc sąsiedzką, a od młodych pracowników oczekuje się coraz większej mobilności'. DBVA szacuje liczbę wolnych ofert pracy w Niemczech na 14 tysięcy i przewiduje ich wzrost do 152 tysięcy do końca 2025 r."

http://praca.wp.pl/title,Opiekunka-osob-starszych-Jestem-przekonana-ze-wybralam-wlasciwy-zawod,wid,16376430,wiadomosc.html

W kraju czyli dziadolandzien lepszej pracy mieć nie będziecie. Do takiego statusu Polacy doszli z bandą okrągłostołową u władzy, statusu podmywacza niemieckich dup... W 69 lat PO Ponoć wygranej wojnie... Okradzeni przez bandę Tuska i komora z emerytury, POzbawieni wszelkiej godności w kraju, spierdalamy wygnani i POniżeni ekonomicznie niemieckie sraki podmywać...

Tfu!

boukun

Data: 2014-02-03 12:36:54
Autor: Trybun
W dniu 2014-02-03 12:00, boukun pisze:

[...]

Zaiste, na dźwięk nazwy 'solidarność" zaczynaja mi zęby dzwonić. Zresztą zawsze tak było.

Data: 2014-02-03 13:03:49
Autor: boukun
"Trybun" <Ylih@yachu.com> schrieb im Newsbeitrag news:lcnv0l$d7n$1node2.news.atman.pl...
[...]

Solidarności nie ma bydlaku, bo twój idol zbrodniarz spacyfikował polskie społeczeństwo na wieki i wprowadził te kurestwo co mamy na wieki...

boukun

Data: 2014-02-03 15:29:18
Autor: Trybun
W dniu 2014-02-03 13:03, boukun pisze:

[...]

I czego chamie solidarny bluzgasz wyzwiskami jakby ci na mózg padło? Co ci kurwo solidarna zrobiłem że nazywasz mnie bydlakiem?

Data: 2014-02-03 16:06:59
Autor: boukun
"Trybun" <Ylih@yachu.com> schrieb im Newsbeitrag news:lcoaht$pc2$4node2.news.atman.pl...
[...]

Bo jesteś bydlakiem i przewrotnym talmudystą kapitalistą. Bronisz bez argumentów zbrodniarza Jaruzela, który napadł na Polaków i zniewolił na wieki, a gaisz za swój stan cały zniewolony przez tego bandziora naród polski. Tylko bydlak tak może robic. Kurew solidarnych to siobie bydlaku możesz szukać wśród agentury tego twojego zbrodniarza, co zasiedli z nim do biesiadnego stołu i wraz z Jaruzelem sprzedali i zniewolili Polskę... Bronisz bydlaku bandziorów, którzy pozbawili Polaków godziwej pracy i do tego okradają ich z emerytury... Jesteś antyczłowiekiem pokrętny bydlaku, jak ci twoi reżimowcy...

boukun

Data: 2014-02-04 12:29:17
Autor: Antenka
W dniu poniedziałek, 3 lutego 2014 12:36:54 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
> [...]

> boukun

Zaiste, na dźwięk nazwy 'solidarność" zaczynaja mi zęby dzwonić. Zresztą zawsze tak było.

Cooo?! :-E

Nikt wcześniej nie wiedział, że Solidarność zawłaszczona przez spółkę  "Bolek and Czosnek" to jedna wielka ściema, potrzebna do ograbienia Narodu Polskiego ze wszelkich dóbr!

Antenka Antenka

Data: 2014-02-03 13:36:02
Autor: boukun
"boukun" <boukun@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:lcnsre$521$1speranza.aioe.org...
[...]

~Cwany lis 2014-02-03 (12:06)

ja jade zawsze tak na 1-2 miesiące, jak niemra potem śpi to najpierw szukam gdzie ma złoto, pieniądze, antyki pochowane, potem przed odjazdem konfiskuje na rzecz reparacji wojennej, a i wypłate dostane ok 6000zl. razem mam tak z 15000-20000 za dwa miesiace na łape :D

~ell 2014-02-03 (12:25)

Niestety trza zna ć język....

~tesla 2014-02-03 (12:21)

Te kur.y z rządu i rządowych spółek mają się dobrze, dzisiaj nas okradli z oszczędności w OFE. i co - nic. Jak widać Polak to naród wykastrowany i jedynie nadaje się aby Go wykorzystywać a cały czas sprzedają nas nasi WYBRAŃCY NARODU - może by tak rewolucja?

Data: 2014-02-03 13:40:15
Autor: u2
W dniu 2014-02-03 13:36, boukun pisze:
Jak widać Polak to naród wykastrowany i jedynie nadaje się aby Go
wykorzystywać a cały czas sprzedają nas nasi WYBRAŃCY NARODU - może by
tak rewolucja?

rewolucja kastratow i podstarzalych bekonikow ? ...-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Podmywacz niemieckich dup - przysz?o?? Polaków