Podniesienie mocy = spadek spalania???

Data: 2013-06-28 02:23:17
Autor: Excite
Podniesienie mocy = spadek spalania???
W dniu 2013-06-27 20:41, anacron pisze:
Do Hyundaia 1,4 CRDI (2012) założony został box zrobiony dla mnie przez
znajomego.

Czyli rezystor wpięty w czujnik temperatury silnika ?

Data: 2013-06-28 04:00:04
Autor: anacron
W dniu 28.06.2013 02:23, Excite pisze:
W dniu 2013-06-27 20:41, anacron pisze:
Do Hyundaia 1,4 CRDI (2012) założony został box zrobiony dla mnie przez
znajomego.

Czyli rezystor wpięty w czujnik temperatury silnika ?

Hmm tam trochę więcej było niż rezystor :)

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-06-28 08:55:39
Autor: Jan Koval
Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości news:kqiqmv$rmb$1news.task.gda.pl...
[...]

Za sam rezystor to pewnie nikt nie chciałby płacić... :)

Data: 2013-06-28 10:07:43
Autor: anacron
W dniu 28.06.2013 08:55, Jan Koval pisze:
[...]

Złotówki nie zapłaciłem, no poza tym, że kupiłem wtyki i obudowę. :)

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-06-28 17:20:39
Autor: Excite
W dniu 2013-06-28 08:55, Jan Koval pisze:
Za sam rezystor to pewnie nikt nie chciałby płacić... :)

Za to w fajnym opakowaniu z fajną nazwą sprzedaje się świetnie :)
Np.taki PowerBox jak opisywany w tym wątku http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=434735 To i tak jest zaawansowana wersja bo z potencjometrem a nie tylko samym opornikiem za 10gr choć zasada działania i skuteczność taka sama.

Data: 2013-06-29 14:33:18
Autor: anacron
W dniu 28.06.2013 17:20, Excite pisze:
[...]

Niektóre z tych boxów, potrafią zmieniać charakterystykę. Kolega ma taki
w Golfie. Box ma 8 czy 9 poziomów nastawy i oprócz tego, że wraz z
każdym kolejnym zwiększa moc, to jeszcze coraz bardziej "wybrzusza"
charakterystykę w dole. I nadal kosztuje 200 czy 300 zł. Więc nie do
końca jest tak, jak mówisz.