Podniesienie zawieszenia

Data: 2010-06-02 19:36:44
Autor: Iguan007
Podniesienie zawieszenia
Witam,

Od dluzszego czasu szukam jakiegos sensownego zestawu do podniesienia
zawieszenia w Suzuki Samurai. Problem w tym, ze wiekszosc zestawow pasuje
tylko do starszych modeli tj. tych z resorami. Do SJ80 znalazem jedynie 4cm
zestaw na ebay. Poniewaz jest to samochod sluzacy jednie do jazdy w terenie
zalezy mi na jak najwiekszym podniesieniu, nawet kosztem zachowania na
drodze. Mozecie cos doradzic?

Pozdrawiam,

Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-06-02 11:56:13
Autor: Agent0700
Podniesienie zawieszenia

> drodze. Mozecie cos doradzic?

A forum4x4.pl to Ty znasz?

Jacek

Data: 2010-06-02 20:57:36
Autor: Iguan007
Podniesienie zawieszenia

"Agent0700" <agentkomar@gazeta.pl> wrote in message news:hu59rs$8d5$1inews.gazeta.pl...

A forum4x4.pl to Ty znasz?

Teraz tak :)

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-06-02 12:31:52
Autor: Sebastian Sawicki
Podniesienie zawieszenia
On 02.06.2010 11:36, Iguan007 wrote:
[...]

SJ80 i zachowanie na drodze w parze nie ida :)
Do takiego samochodu to tylko zestaw custom..
-> forum4x4.pl
S.

Podniesienie zawieszenia