Podniosą emerytury w ramach rewaloryzacji o całe 10PLN?

Data: 2018-04-15 06:26:39
Autor: Kanalia i Morda Zdradziecka - (c) J. Kaczyński - PiS
Podniosą emerytury w ramach rewaloryzacji o całe 10PLN?
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:pau7sr$jj7$1news.vectranet.pl...
# Szanowni Państwo, obejrzałem wystąpienia polityków PiS-u na Konwencji tej partii. Dowiedziałem się o budowie dróg powiatowych i gminnych, pomocy dla seniorów, zaczerpnięcie z doświadczeń okresu PRL-u, czyli tworzenie klubów na wsiach, zapomniano zaś o bibliotekach, bowiem za czasów PRL i to bywało. I na początku byłem szczęśliwy, że Polska się zmienia. Ale jak spokojnie to sobie przemyślałem, to przyszło trochę rozczarowania. Kiedy pomyślałem o zmniejszeniu składek zusowskich dla małych przedsiębiorstw i uzależnienie ich od zysku, to pomyślałem, dlaczego pan Premier nie określił dokładnie tych zasad? Może to będzie tak, że trochę bogatsi zapłacą wiele większe składki i państwo na tym zarobi, czyli będzie to wyciągniecie pieniędzy, a nie ich dodanie do portfeli Polaków.

Ta sitwa mydli motłochowi oczy. Okradania Polaków c.d.n.

CL

Podniosą emerytury w ramach rewaloryzacji o całe 10PLN?