Podnoszenie Boeinga

Data: 2011-11-02 18:31:53
Autor: Sawa
Podnoszenie Boeinga
Użytkownik "Laik" <bigjankos@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j8rtor$kcj$1inews.gazeta.pl...
Przepraszam, że się pytam, ale czy usilne próby
odblokowania podwozia m.in. za pompocą łomów
i postawienie samolotu na własnych kołach nie
spowodują zatarcia przyczyny zablokowania.
Czy nie powinno się dokonać najpierw starannych oględzin
w swietle dziennym z użyciem specjalistycznej aparatury,
z udziałem specjalistów?

Robią to od wczoraj, powiedział rzecznik ze zaczną próbować odblokować i opuścić jak komisja zakończy oglądanie/badanie...
A czy w okolicy wawy nie ma platformy na którą można by położyć taki samolot i go przetransportować?
Na wybrzeżu widziałem, jak podnieśli podjeżdżają takie zestawy, dają jakieś poduszki i po 2-4h można odjechać samolotem... coś ala takie zestawy:
http://kohlin.com/WideLoad_2006/025_OversizeLoad_I94-WI_2006-07-05_1000.jpg

Sawa

Data: 2011-11-02 18:54:56
Autor: Laik
Podnoszenie Boeinga

Użytkownik "Sawa" <fiku@miku.pl> napisał w wiadomości news:j8ruo5$rp3$1news.onet.pl...
[...]

Myślałem, co prawda dokładnych oględzinach przez
specjalistów z fabryki Boeinga, bo dla nich taka
ekspertyza byłaby prawdopodobnie najcenniejsza.
Zapewne z powodu wielkiej presji na odblokowanie
lotniska ten pośpiech kosztem innych priorytetów.

LK

Data: 2011-11-02 21:00:58
Autor: Sawa
Podnoszenie Boeinga
Użytkownik "Laik" <bigjankos@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j8s0an$83$1inews.gazeta.pl...

Myślałem, co prawda dokładnych oględzinach przez
specjalistów z fabryki Boeinga, bo dla nich taka
ekspertyza byłaby prawdopodobnie najcenniejsza.

Witam!
Chłopaki z Boinga dolecieli koło południa...

Sawa

Podnoszenie Boeinga