Podoba mi sie ten sport

Data: 2017-06-10 12:07:52
Autor: miumiu
Podoba mi sie ten sport
Data: 2017-06-10 06:02:37
Autor: Zenek Kapelinder
Podoba mi sie ten sport
U nas tez sa organizowane. Poszukaj filmow wrak race

Data: 2017-06-24 17:00:39
Autor: Budzik
Podoba mi sie ten sport
Użytkownik miumiu aac@bbd.pl ...

https://www.youtube.com/watch?v=gL2VyoBEc1I

;)

Pzdr

Moja cytrynka czeka na taki koniec ale po ostatnich zwyzkach OC jest coraz blizej :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Stanęliśmy na skraju przepaści,

Data: 2017-06-24 10:47:55
Autor: Zenek Kapelinder
Podoba mi sie ten sport
Mogles przyjechac w zeszla niedziele do Babich pod Lodzia. W sierpniu tez tam beda jezdzili zlomami po torze. Dobra pogoda byla bo troche blota bylo. Samochod po wyscigach mozna od razu sprzedac na zlom bo na miejscu od razu kupuja, z zachowaniem procedury zwiazanej z wyrejestrowaniem.

Data: 2017-06-24 18:33:50
Autor: Budzik
Podoba mi sie ten sport
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Mogles przyjechac w zeszla niedziele do Babich pod Lodzia.

Na Mazurach byłem :)

U nas pod Poznaniem tez sa takie rajdy.
Ale decyzja jeszcze nie zapadła :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

Data: 2017-06-26 10:18:14
Autor: robot
Podoba mi sie ten sport
W dniu 2017-06-10 o 12:07, miumiu pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=gL2VyoBEc1I

Ja długo uprawiałem ta dyscyplinę z kolegami z podstawówki.
Tylko na sprzęcie Wigry 3.
Wigry 3 to taki rower, jakby ktoś nie wiedział.

Data: 2017-06-26 20:56:33
Autor: 007
Podoba mi sie ten sport
robot w <news:oiqg06$3r1$2node1.news.atman.pl>:

[...]

Z pedalskim hamulcem na przednie koło, i pedalską kierownicą, i w wersji 5
pedalska chorągiewką

--
'Tom N'

Podoba mi sie ten sport