Podobne metody jak niektórych 'jasnych" na psp.

Data: 2017-12-05 09:30:19
Autor: stevep
Podobne metody jak niektórych 'jasnych" na psp.
# Kilka dni temu brałam udział w 26. urodzinach Radia Maryja. Byłam tam  incognito, bo nasz dziennikarz został już raz wyrzucony z uroczystości  związanych z tą rozgłośnią. Zrobiłam sobie zdjęcie z posłem Domnikiem  Tarczyńskim, które pojawiło się w jednym z naszych tekstów. Poseł PiS na  Twitterze zagroził, że roześle moje zdjęcie kolegom i przypomni o sprawie  za jakiś czas.
http://tiny.pl/glkw8
Nasza reporterka, Karolina Rogaska z posłem PiS Dominikiem Tarczyńskim  (WP.PL, Fot: Karolina Rogaska)

Powyższe zdjęcie zostało użyte do zilustrowania relacji z obchodów urodzin  Radia Maryja, na których licznie stawili się posłowie PiS i  przedstawiciele polskiego rządu. Pojawiłam się tam incognito, bo  wiedziałam, że inaczej mogę zostać wyrzucona z "imprezy", jak mój  redakcyjny kolega. Cała sytuacja, nie przypadła do gustu Dominikowi  Tarczyńskiemu, również obecnemu na uroczystościach. Nie przyjął  tłumaczenia, że przyjęłam formę reportażu wcieleniowego zmuszona  okolicznościami. Stwierdził, że nikt mnie tam sobie nie życzył i mogłam to  uszanować.
Nie poprzestał jednak na tym stwierdzeniu. Poseł zagroził, że "roześle  zdjęcie swoim kolegom", prawdopodobnie po to, żeby na mnie uważali. Poza  tym dodał, że za 15 lat przypomni o sprawie "w różnych okolicznościach".  Na koniec zapytał, czy było warto. A ja w sytuacji, w której nie miałam  wyboru działać inaczej, bo jak sam pan poseł zasugerował inaczej bym się  tam nie dostała, stwierdzam, że tak - było warto. #
Ze strony:
http://tiny.pl/glkwv

--
stevep

Podobne metody jak niektórych 'jasnych" na psp.