Podobno cz 4 wypadek spowodowany jest uĹźywaniem t elefonu

Data: 2015-04-24 23:07:19
Autor: J.F.
Podobno cz 4 wypadek spowodowany jest uĹźywaniem t elefonu
Dnia Wed, 22 Apr 2015 14:15:49 +0200, Marcin N napisał(a):
Jakoś ciężko mi w to uwierzyć.
Podobno wystawiono już 120 tys mandatów za te telefony (w roku 2014) a wypadków jest bardzo niewiele w porównaniu to liczby mandatów.
Jak dla mnie to "fakt medialny" dla zamydlenia oczu.

A gdzie te wypadki ?

Bo w pewnych krajach, w ktorych predkosci sa nizsze, a mandaty wyzsze,
to jestem sklonny uwierzyc ze telefony i alkohol sa powazna pozycja w
statystyce. No bo co ma byc, jak 90 przekroczyc nie mozna.

A u nas ... no, musze przyznac ze uzywanie komorki jest naprawde
niebezpieczne. Ale czy az 25% ? I skad by to bylo wiadomo ?

J.

Podobno cz 4 wypadek spowodowany jest uĹźywaniem t elefonu