Podobno ju¿ mu gromnica z r±k wypada...

Data: 2011-12-09 05:17:13
Autor: matador
Podobno ju¿ mu gromnica z r±k wypada...
Data: 2011-12-09 14:36:50
Autor: boukun
Podobno juz mu gromnica z rak wypada...

Uzytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisal w wiadomosci news:61b87c37-4f97-4017-b500-fc3ebdac497aj10g2000vbe.googlegroups.com...
...biedaczek:

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/370361,wojciech-jaruzelski-powaznie-chory-general-walczy-z-rakiem.html

matador.

WRONA kona w mekach, oby tak 13-go...

boukun

Data: 2011-12-09 15:04:49
Autor: jadrys
Podobno już mu gromnica z rąk wypada.. .
W dniu 2011-12-09 14:17, matador pisze:
...biedaczek:

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/370361,wojciech-jaruzelski-powaznie-chory-general-walczy-z-rakiem.html

matador.

Bo ja wiem, Pokaż 90-cio latka równie sprawnego na umyśle? No i na pewno nie biedaczek tylko naturalna kolej rzeczy - wszystkim nam kiedyś wypadnie coś z ręki.

Data: 2011-12-09 06:14:53
Autor: matador
Podobno ju¿ mu gromnica z r±k wypada...
jadrys napisa³(a):
W dniu 2011-12-09 14:17, matador pisze:
> [...]

Bo ja wiem, Poka¿ 90-cio latka równie sprawnego na umy¶le? No i na pewno
nie biedaczek tylko naturalna kolej rzeczy - wszystkim nam kiedy¶
wypadnie co¶ z rêki.

Strasznie musi mu byæ, gdy umiera maj±c  tyle na sumieniu.
Dla WSZYSTKICH by³oby lepiej, gdyby on siê w ogóle nie narodzi³.
Tak czy owak, ju¿ na niego czekaj±.
Otrzyma swój wieczysty order ze stopionej siarki...  - i tak
codziennie z rana, bez koñca.

matador.

Data: 2011-12-09 15:18:28
Autor: Dirko
Podobno ju¿ mu gromnica z r±k wypada...
U¿ytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ca012dd3-70c5-4e87-a679-a6e3606d4f1bda3g2000vbb.googlegroups.com...

[...]
    o sancta simplicitas

Data: 2011-12-09 06:22:38
Autor: matador
On 9 Gru, 15:18, "Dirko" <jacki.di...@wp.pl> wrote:
U¿ytkownik "matador" <matadorpika...@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:ca012dd3-70c5-4e87-a679-a6e3606d4f1bda3g2000vbb.googlegroups.com...

> [...]
> Tak czy owak, ju¿ na niego czekaj±.
> Otrzyma swój wieczysty order ze stopionej siarki...  - i tak

    o sancta simplicitas

....tak do³o¿ê chrustu.
Dla pewno¶ci jeszcze benzyn± polejê.

matador.

Data: 2011-12-10 04:56:00
Autor: stevep
Podobno ju¿ mu gromnica z r±k wypada...
Dnia 09-12-2011 o 15:22:38 matador <matadorpikador@gmail.com> napisa³(a):

> [...]

> Tak czy owak, ju¿ na niego czekaj±.
> Otrzyma swój wieczysty order ze stopionej siarki...  - i tak

Nie rób nam tego, samospalenie przed ¶wiêtami.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-09 15:41:29
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-09 15:14, matador pisze:
jadrys napisał(a):
[...]

nie biedaczek tylko naturalna kolej rzeczy - wszystkim nam kiedyÅ›
wypadnie coś z ręki.
Strasznie musi mu być, gdy umiera majÄ…c  tyle na sumieniu.
Dla WSZYSTKICH byłoby lepiej, gdyby on się w ogóle nie narodził.
Tak czy owak, już na niego czekają.
Otrzyma swój wieczysty order ze stopionej siarki...  - i tak
codziennie z rana, bez końca.

matador.

Myślę że on nawet możne mnie mieć poczucia jakiejś winy. Ja osobiście mam do niego mieszane odczucia. Na pewno nie komuch - ten rozkaz strzelania do robotników czy PRL-owskie sklepy dla wybranych dyskwalifikuja go jako komunistę. Z drugiej strony wielki patriota, któremu zależało na dobru Polski.
Jedyne piekło to pewnie to co teraz ma na ziemi.

Data: 2011-12-09 19:09:39
Autor: boukun

jadrys napisał(a):
[...]

Nie wiedział, co robi kurwa... i do samego końca kukła jebana nie wie, co robił...
Tfu! niech się smaży w piekle, takim, jakie Polakom urządził 13 grudnia i potem przez 30 lat na ziemi...

boukun

Data: 2011-12-09 19:18:55
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-09 19:09, boukun pisze:

[...]

Urządził wam - Solidarnym w głupocie.
Daj spokój, nie ma żadnego piekła.. Piekło to miejsce na ziemi.

Data: 2011-12-09 19:45:02
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jbtje0$odc$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tępaku jeden, urządził narodowi polskiemu, całemu narodowi polskiemu, pacyfikując go i sprzedając w pacht Żydom Geremkom & co.... Naród był właśnie tylko wtedy mądry, kiedy się ze sobą solidaryzował przeciwko reżimowi władzy, dzisiaj naród jest głupi, bo rozbity, otumaniony i dlatego zniewolony...

boukun

Data: 2011-12-09 17:53:33
Autor: Leprechaun
Podobno juz mu gromnica z rak wypada...