Podobno miliony dzieci w Polsce głodują, a tu ...

Data: 2010-02-21 09:51:53
Autor: Jadrys
Podobno miliony dzieci w Polsce głodują, a tu ...
W dniu 2010-02-19 14:19, cirrus pisze:
# Pół tysiąca osób niepełnosprawnych i najbiedniejszych mieszkańców Radomia
dostanie komputery, a 1500 będzie mieć darmowy internet. Gmina dostała na
ten cel ponad 8,6 mln zł funduszy unijnych #
Ze strony:
http://tiny.pl/hmvcv
... takie ekstrawagancje. Wczoraj podawali w TVN, że 11,5 miliona
mieszkańców Niemiec żyje ponizej poziomu ubóstwa, ciekawe jaki to poziom.

Niech dadzą sobie spokój z takimi propagandowymi zagrywkami i za te pieniądze dożywia tych co im nie starcza na chleb.

A za poziom ubóstwa się uważa taki stan w którym nie jest stać człowieka na zaspokojenie swoich podstawowych potrzeb.. Tj. - opląty za czynsz, prąd, gaz, ogrzewanie, zakup lekarstw i chleba...

Data: 2010-02-21 11:44:18
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hlqs7e$oki$1news.onet.pl...
[...]

A o czym ja pisałem, podobno dzieci głodują, a tu wydaje się pieniądze na głupstwa, a może znasz jakąś statystykę, ile ludzi w Polsce umarło z glodu?

--
stevep

Data: 2010-02-21 17:44:04
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-21 11:44, cirrus pisze:

[...]

Chroniczne niedożywienie nie jest równoznaczne z śmiercią głodową.

Data: 2010-02-21 18:51:25
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hlrnsi$s1d$3news.onet.pl...
[...]

Tak jak chroniczne obżeranie się ze śmiercią z obżarstwa, ale u nas pewnie jest więcej ofiar tego drugiego zjawiska.

--
stevep

Podobno miliony dzieci w Polsce głodują, a tu ...