Podobno nic nie widać....

Data: 2010-10-23 09:09:06
Autor: Endriu
Podobno nic nie widać....
Katastrofa Smolensk podobno nic nie widac.flv
http://www.youtube.com/watch?v=wcEkPXn8-oY

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-23 10:36:06
Autor: Endriu
Podobno nic nie widać....
Katastrofa Smolensk podobno nic nie widac.flv
http://www.youtube.com/watch?v=wcEkPXn8-oY

"[...] Kto podnosi rękę na brata jest godny potępienia [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-23 11:59:20
Autor: Rafi
Podobno nic nie widać....

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:i9u1ml$11t$1usenet.news.interia.pl...
Katastrofa Smolensk podobno nic nie widac.flv
http://www.youtube.com/watch?v=wcEkPXn8-oY

No i co ty tu widzisz oszołomku?
Tylko to, co chcesz zobaczyć...

Data: 2010-10-23 12:25:39
Autor: Endriu
Podobno nic nie widać....
No i co ty tu widzisz oszołomku?
Tylko to, co chcesz zobaczyć...

Dlaczego w TVN-owskiej proTuskowej "Uwadze" nie pokazują tego co wybadała ABW ?.

Smoleńsk. Historia amatorskiego wideo
http://www.nczas.com/?height=768

"[...] Równolegle ściągnięty z internetu zapis nagrania trafił do techników wykonujących zlecenia Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Agencji Wywiadu. W lipcu opracowali oni wstępną wersję zapisu filmu, która pokrywa się z tym, co odczytali specjaliści z FBI. Ekspertyzy zajęły wiele tygodni, ponieważ technicy nie poprzestali na odczytaniu nagrań głosowych. Poddali specjalistycznej obróbce i powiększeniu każdą z ponad 1200 klatek filmu. Dzięki temu zobaczyli, że w 37. sekundzie widać, jak spod wraku samolotu wyczołguje się mężczyzna ubrany w jasny garnitur. Niestety nie wiadomo, co działo się z nim dalej, ponieważ autor filmu nie zarejestrował tego. W tej chwili skierował bowiem kamerę w inne miejsce. W 43. sekundzie w pobliżu kół samolotu widać również mężczyznę, który najpierw podnosi ręce do góry, a potem nagle przewraca się na ziemię. Nie wiadomo, czy wstał, bo chwilę później nagranie pokazało inne miejsce.

„Nie dobijajcie nas”

Technicy zidentyfikowali siedem głosów. Pierwszy należał do autora filmu (rozpoznano to po tym, że słowa były wypowiadane z najbliższej odległości i inaczej zarejestrowała je kamera). W filmie słychać ponadto trzy różne męskie głosy i jeden kobiecy. Wszyscy mówią po rosyjsku. Dodatkowo słychać dwa inne głosy po polsku. Pierwszy, męski, to jęk: „O Boże, co to jest?!” (28. sekunda). W 50. sekundzie słychać też kobiecy głos po polsku „Nie zabijajcie nas!”. W 31. sekundzie męski głos wydaje polecenie: ubijat’ (ros. „zabijać”). W 43. sekundzie ten sam męski głos mówi: Krugom, dawaj, krugom, on uchodit!, co po rosyjsku oznacza: „okrążaj go, okrążaj, on ucieka”. Na filmie dwukrotnie zarejestrowany jest inny męski głos, wypowiadający słowo palieg, co może oznaczać: „poległ” lub „został zabity”. W 46. sekundzie jeden z mężczyzn zaczyna krzyczeć: dawaj, riebiata, chuja, co po rosyjsku oznacza: „dawaj, zabijamy ch***a”. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-23 13:03:01
Autor: totus
Podobno nic nie widać....
Endriu wrote:

Dlaczego w TVN-owskiej proTuskowej "Uwadze" nie pokazują tego co wybadała
ABW ?.

Na tym polega wolno¶ć słowa. Każdy mówi co chce. TVN mówi co chce i Ty mówisz co chcesz. TVN powstała po to by zarabiać pieni±dze dla swoich wła¶cicieli, a nie po to by Tobie było dobrze. Mimo to masz swobodny dostęp do wiarygodnych, Twoim zdaniem, Ľródeł. Mnie to odpowiada. Nie odpowiada mi to, że każdy słucha tylko tego czego Ty chcesz i uważasz za wiarygodne. Ja żyłem w czasach gdy biuro polityczne decydowało o tym co jest dobre do słuchania.

Data: 2010-10-23 13:18:11
Autor: Endriu
Podobno nic nie widać....
[...]

A czemu temat nie jest monitorowany w mediach publicznych ?. Czemu czerwone małpy typu Lichocka i inne chuje któe żyj± z pieniędzy publicznych miast ujawniac prawdę, konfabuluj± w tym temacie ile tylko się da ?.

Czemu ta postkomunistyczna małpa ci±gle wypowiada się ordynarnie manipuluje?.

Tomasz Lis manipulacja
http://www.youtube.com/watch?v=HjmuGFhlpYE

Kto nie pozwala swobodnie wypowiadać się Korwinowi ?.
http://www.youtube.com/watch?v=7-abGUMRzdg

Dlaczego nie sprzeciwiasz się temu totus ?. Dobrze ci z tym ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-23 13:20:32
Autor: Endriu
Podobno nic nie widać....
Kto nie pozwala swobodnie wypowiadać się Korwinowi ?.
http://www.youtube.com/watch?v=7-abGUMRzdg

Na tym polega wolno¶ć słowa.

To jest ta twoja wolno¶ć słowa ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-23 13:43:13
Autor: totus
Podobno nic nie widać....
Endriu wrote:

Kto nie pozwala swobodnie wypowiadać się Korwinowi ?.
http://www.youtube.com/watch?v=7-abGUMRzdg

Na tym polega wolno¶ć słowa.

To jest ta twoja wolno¶ć słowa ?.

To nie jest moja wolno¶ć słowa tylko wolno¶ć słowa w ogóle. Każdy mówi co chce i tyle. Korwin ma gazetę może się wypowiadać gdzie chce i każdy kto chce go słuchać to się dowie co ma do powiedzenia. Nie rozumiem w czym problem. Kto ogranicza wolno¶ci Kowina i jak?

Data: 2010-10-23 15:43:04
Autor: Endriu
Podobno nic nie widać....
Kto nie pozwala swobodnie wypowiadać się Korwinowi ?.
http://www.youtube.com/watch?v=7-abGUMRzdg

Kto ogranicza wolno¶ci Kowina i jak?

Szkoda czasu .... Z głupkami się nie dyskutuje.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-23 13:37:07
Autor: totus
Podobno nic nie widać....
Endriu wrote:

[...]

Media publiczne s± tylko z nazwy. Wszystko ma swojego wła¶ciciela. Prawdziwym wła¶cicielem jest ten, który może sprzedać i wymienić kierownika. W tvp jest nim rz±d innymi słowy większo¶ć parlamentarna. Więc oni tam mówi± co oni chc± powiedzieć, a nie to co Ty chcesz usłyszeć. Nie rozumiem dlaczego Cię to uwiera. Ty dotarłe¶ do prawdy. Wiesz jak było. O co Ci chodzi? Ja się temu nie sprzeciwiam bo rozumiem sytuację i j± akceptuję.

Data: 2010-10-23 13:53:26
Autor: Endriu
Podobno nic nie widać....
Ty dotarłe¶ do prawdy..

Nie czytasz uważnie. Nie ja tylko ABW ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-23 13:57:01
Autor: totus
Podobno nic nie widać....
Endriu wrote:

Ty dotarłe¶ do prawdy..

Nie czytasz uważnie. Nie ja tylko ABW ....

Nie wiem czy ABW i Ty tego nie wiesz. Powiedziano Ci, że ABW i Ty uwierzyłe¶ bo to dla Ciebie wiarygodne Ľródło informacji, a dla mnie nie.

Data: 2010-10-23 14:11:23
Autor: Endriu
Podobno nic nie widać....
Nie wiem czy ABW i Ty tego nie wiesz. Powiedziano Ci, że ABW

I FBI ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-23 15:51:23
Autor: Endriu
Podobno nic nie widać....
Nie wiem czy ABW i Ty tego nie wiesz. Powiedziano Ci, że ABW i Ty uwierzyłe¶ bo to dla Ciebie wiarygodne Ľródło informacji, a dla mnie nie.

Wiem wiem ty ufasz głównmie GW,TVN-owi i RMF-owi w którym to główny ton nadaj± byli członkowie PZPR ....

Leszek Miller: Zgodziłem się na ochronę, z BOR-em się nie dyskutuje
http://www.rmf24.pl/opinie/wywiady/przesluchanie/news-leszek-miller-zgodzilem-sie-na-ochrone-z-bor-em-sie,nId,303934

"[...] Ja uważam, że w tym sporze między PO a PiS-em jednak więcej winy jest po stronie PiS-u. To się zaczęło od katastrofy pod Smoleńskiem, gdzie od razu pojawiła się teza, że nie jest to tragiczna katastrofa lotnicza, tylko zamach. I to jeszcze w dodatku z udziałem premiera Putina i premiera Tuska. To jest niedopuszczalne według mnie. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-23 15:56:47
Autor: Endriu
Podobno nic nie widać....
> [...]

"[...] Ja uważam, że w tym sporze między PO a PiS-em jednak więcej winy jest po stronie PiS-u. To się zaczęło od katastrofy pod Smoleńskiem, gdzie od razu pojawiła się teza, że nie jest to tragiczna katastrofa lotnicza, tylko zamach. I to jeszcze w dodatku z udziałem premiera Putina i premiera Tuska. To jest niedopuszczalne według mnie. [...]".

Poczas gdy prawda jest taka, jest taka a nie inna:

Smoleńsk strzały ! (Napisy)
http://www.youtube.com/watch?v=4naCQn5pJ2k&feature=related

(0,51) "Nie zabijajcie nas..."

.....tylko, że w czerownej Michnikowsko Solorzowskiej TV publicznej nie można o tym pisn±ć ani słowa.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-23 18:09:12
Autor: Rafi
Podobno nic nie widać....

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:i9upj3$6is$1usenet.news.interia.pl...

Smoleńsk strzały ! (Napisy)
http://www.youtube.com/watch?v=4naCQn5pJ2k&feature=related

(0,51) "Nie zabijajcie nas..."

Jak ty tu słyszysz takie słowa to znaczy, że masz omamy słuchowe :))))

Uczestniczyłeś kiedykolwiek w wypadku samochodowym?
Ja po zderzeniu przy prędkości 60km/h miałem pręgę od pasa przez tydzień,
a ty widzisz człowieka w jasnym garniturze wychodzącego z kupy złomu,
rozbitej przy zderzeniu z ziemią z prędkością min. 250km/h...?

Jesteś śmieszny jak ten wasz prezesik...

Data: 2010-10-23 22:36:10
Autor: Endriu
Podobno nic nie widać....
Jesteś śmieszny jak ten wasz prezesik...

Sam jesteś smieszny, stawiając teze jakoby to był "nasz" prezesik. Nie wiem czyj on jest ale na pewno nie mój.

Niemniej wkurwia mnie, że banda Ryżego zrobiła wszystko żeby wystawić brata Lecha Putinowi na tacy do odstrzału. Możemy się kłócić ale w swojej własnej piaskownicy. Jak ktoś idzie po mocniejszych kolegów z sąsiedniej dzielnicy, to już jest najzwyklejsza zdrada.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-24 11:32:27
Autor: Rafi
Podobno nic nie widać....

Użytkownik "Endriu" <nmp3interia.pl> napisał w wiadomości news:i9vh00$c1c$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Ok, twoja opinia... ale nie wciskaj kitu o tych dobijaniach rannych, głosach i innych duperelach.
Takiej katastrofy nie miał prawa nikt przeżyć i tyle.

Data: 2010-10-24 11:39:34
Autor: walter
Podobno nic nie widać....
Użytkownik "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> napisał w wiadomości news:ia0ufa$qmq$1news.onet.pl...

[...]

symulacja w mikroskali
http://www.fakt.pl/Masakra-18-osob-zginelo-w-wypadku-pod-Nowym-Miastem,artykuly,84873,1.html

wg mnie to niemozliwe, żeby wszyscy zgineli
popatrz, bus nawet cały
coś tu nie gra

Data: 2010-10-24 13:44:06
Autor: Rafi
Podobno nic nie widać....

Użytkownik "walter" <walter@the.wenus> napisał w wiadomości news:ia0usp$rqe$1news.onet.pl...

[...]

Zginęli, bo uczestniczyli w czołowym wypadku z samochodem o wielokrotnie wyższej energi kinetycznej.
Do tego nie byli pozapinani pasami i ich ciała przeciwstawiły się tej energii. Zabijali się jeden od drugiego
lecąc do przodu. To jest takie dziwne?
A może dziwne jest to, że kilkadziesiąt osób ginie podczas kapotażu samolotu podchodzącego gdo lądowania...?

EOT

Data: 2010-10-24 15:11:18
Autor: walter
Podobno nic nie widać....
Użytkownik "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> napisał w wiadomości news:ia1665$fav$1news.onet.pl...

[...]

no właśnie, skoro tam przeżyli to tutaj jest imo niemożliwe, że wszyscy zgineli

Data: 2010-10-25 15:06:11
Autor: Jan Strybyszewski
Podobno nic nie widać....
maniana pisze:

Mirosław Dakowski
profesor zw. fizyki, dr hab.

Znaczy debil ?  nie zna tematyki grup, na dodatek nie zna sie na fizyce a wystarczyło zobaczyc zdjecia z wielu katastrof by wiedziec ze jest sie idiota a nei fizykiem.  Wnioskouje by oddał pan dyplom do najblizszej papierni widac ze został wyludzony,.

Data: 2010-10-31 05:43:17
Autor: Endriu
Podobno nic nie widać....
Znaczy debil ?  nie zna tematyki grup, na dodatek nie zna sie na fizyce
a wystarczy o zobaczyc zdjecia z wielu katastrof by wiedziec ze jest sie
idiota a nei fizykiem.  Wnioskouje by odda pan dyplom do najblizszej
papierni widac ze zosta wyludzony,.

Kwestionujesz wyliczenia profesora Dakowskiego?.

Prawa zachowania fizyki a oficjalna dezinformacja (SMOLEŃSK)
http://dakowski.pl//index.php?option=com_content&task=view&id=2504&Itemid=100

"[...]

¦rednie przyspieszenie: a = v2/2s

            Przy pocz±tkowej (pogl±dowej) prędko¶ci 300 km/h ¶rednie
przyspieszenia wynosz±:

             - przy długo¶ci drogi hamowania 1000 m : a = 0.35 g (g -
warto¶ć przyspieszenia ziemskiego)
            - przy długo¶ci drogi hamowania 100 m :   a = 3.5 g
            - przy długo¶ci drogi hamowania 10 m :     a = 35 g

1) Powtarzam: Ponieważ ze 100% pewno¶ci± (zdjęcia) nie było na
Siewiernym krateru ¶wiadcz±cego o "wbiciu się" płatowca w ziemię,
wykluczone s± przyspieszenia rzędu 40-100 g, o których czytali¶my w
sprawozdaniach z prac komisji MAK. W każdym razie nie s± dostępne
argumenty za wyst±pieniem takich przyspieszeń, o których mówili i
zapewniali "eksperci" ¶ledztwa. Wiele ciał i twarzy ofiar katastrofy
widzieli ich bliscy, m.inn. i głównie twarz ¶p. Lecha Kaczyńskiego. W
tym wypadku jest też dostępny dokument - protokół sekcji zwłok. Nikt
nie sygnalizował zaobserwowania typowych obrażeń nieuniknionych przy
przeci±żeniach rzędu 40 do 100 g. Ten fakt zadaje kłam twierdzeniom
rosyjskim (potwierdzanym m.inn. przez B. Klicha) o wyst±pieniu tak
wielkich przeci±żeń.

[...]".

Czy może uważasz że stenogramy z czarnych skrzynek to 100% prawdy:

Stenogramy z czarnych skrzynek Tu-154m
<http://www.pluszaczek.com/2010/06/05/stenogramy-z-czarnych-skrzynek-
tu-154m-%E2%80%93-falszerstwo-%E2%80%93-czesc-iv/>

"[...]
"W normie

A teraz ciekawostka - pierwszy spadek ze 100 do 90 metrów z prędko¶ci±
11,1 m/sekundę, czyli  w ci±gu sekundy spadaj± trzy piętra w dół!
Czy lec±c wind± na łeb na szyję trzy pietra w dół drugi pilot TU-154M
mógł powiedzieć do mikrofonu w normie ?.
Nie miał nawet czasu pomy¶lec, a co dopiero powiedzieć.  Według czasu
podanego na stenogrramach "w normie" trwało 0,4 sekundy!

Odchodzimy

Spadaj±c z wysoko¶ci 80m do 60m (6 pięter w dół)  w czasie 1,8 s z
prędko¶ci± 25 m/s drugi pilot  TU-154M nie mógł wydać komendy
"odchodzimy"
Powinien raczej krzykn±ć: "spadamy" ! ".

[...] " '

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-24 11:48:59
Autor: Endriu
Podobno nic nie widać....
Takiej katastrofy nie miał prawa nikt przeżyć i tyle.

Bo tak powiedział Tomasz Lis w "Co z tą Polską", i koniec .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-24 12:05:44
Autor: Endriu
Podobno nic nie widać....
Bo tak powiedział Tomasz Lis w "Co z tą Polską", i koniec .....

Proponuję zakończyć ten jałowy w±tek prowadz±cy do nik±d, dziękuj±c wszytstkim zgromadzonym za udział w polemice.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-24 13:39:14
Autor: Rafi
Podobno nic nie widać....

Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości news:ia10e0$p4q$1usenet.news.interia.pl...
Bo tak powiedział Tomasz Lis w "Co z tą Polską", i koniec .....

Proponuję zakończyć ten jałowy w±tek prowadz±cy do nik±d, dziękuj±c wszytstkim zgromadzonym za udział w polemice.

No właśnie: po co został rozpoczęty na grupie dotyczącej giełdy...? EOT

Data: 2010-10-24 13:53:19
Autor: Endriu
Podobno nic nie widać....
No właśnie: po co został rozpoczęty na grupie dotyczącej giełdy...? EOT

A taką prowadzę prywatną walkę o umysł totusa. Bezpośrednią przyczyną wyprodukowania tego posta były słowa (cytowane już wcześniej)  RMF-owskiej propagandy wypowidziane przez  Leszka Millera:

[...]

Ja mówię do tego czerwonego przechszczonego komunisty/socjaldemokraty i do Totusa - pierwszym podejrzanym w tej katastrofie jest PUTIN wespół z Komorowskim i Ryżym. I nie zmieni tego żadna czerwono/niemiecka propaganda.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-24 14:04:58
Autor: Rafi
Podobno nic nie widać....

Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości news:ia16nn$3gh$1usenet.news.interia.pl...

[...]

A ja uważam, że trzeba by być kompletnym idiotą, żeby przeprowadzić "zamach" na własnym podwórku.
Nie sra się do własnego gniazda. Rosjanie (podobnie jak amerykanie, Izrael itd.) mają środki i metody,
by przeprowadzić taki "zamach" w każdym innym miejscu, ale nie u siebie. Przecież to wzbudza naturalną nieufność.
Potrzebne im to by było?
Poza tym, po co PO chciało by w ten sposób obalić L.K ?  Wystarczyłoby poczekać do wyborów.
Kaczki i tak każdy (no dobra, większość) miał dość i problem sam by się rozwiązał. Potrzebne by im to było?
To wszystko jest nielogiczne (IMHO).

(nie jestem sympatykiem PIS/PO/SLD, wogóle mam mdłości, gdy słyszę naszych "polityków")

Ok, to już definitywny EOT :)

Data: 2010-10-24 14:17:07
Autor: Endriu
Podobno nic nie widać....
by przeprowadzić taki "zamach" w każdym innym miejscu, ale nie u siebie.

"Pojechał dumnie, a wrócił w trumnie"
"Pojechał w salonce, a wrócił w jesionce"

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-24 15:45:18
Autor: Endriu
Podobno nic nie widać....
A taką prowadzę prywatną walkę o umysł totusa. Bezpośrednią przyczyną wyprodukowania tego posta były słowa (cytowane już wcześniej)  RMF-owskiej propagandy wypowidziane przez  Leszka Millera:

Założyciel RMF-u .....

Stanisław Tyczyński
http://bi.gazeta.pl/im/9/5618/z5618789M.jpg

Kto powie co w tym zdjęciu jest tak bardzo charakterystycznego, co od razu rzuca się w oczy ....?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-26 08:36:28
Autor: Endriu
Podobno nic nie widać....
Założyciel RMF-u .....

Stanisław Tyczyński
http://bi.gazeta.pl/im/9/5618/z5618789M.jpg

Kto powie co w tym zdjęciu jest tak bardzo charakterystycznego, co od razu rzuca się w oczy ....?.

No i jak nikt nie wypatrzył tu niczego charakterystycznego ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-26 14:15:18
Autor: walter
Podobno nic nie widać....
Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ia5stn$j7f$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Facet nie wie jak działaj± oferty na GPW:)))

Data: 2010-10-26 15:40:42
Autor: marfi
Podobno nic nie widać....
[...]

  Podobny do Migalskiego...

--
marfi

Data: 2010-10-26 15:59:18
Autor: walter
Podobno nic nie widać....
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4cc6da5d$0$27024$65785112news.neostrada.pl...
[...]

do Macierewicza?

Data: 2010-10-26 18:27:24
Autor: Endriu
Podobno nic nie widać....
do Macierewicza?

http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=36&Itemid=77

Mnie to rzuciło się  w oczy po 5-ciu sekundach patrzenia na kolesia .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-28 02:47:16
Autor: Delfino Delphis
Podobno nic nie wida?....
Endriu wrote:

Mnie to rzuciło się  w oczy po 5-ciu sekundach patrzenia na kolesia .....

To pewnie masz żydowskie korzenie. Mnie się tam np. jedyne co rzuciło w oczy to dziwny kolor drzwi.

Data: 2010-10-24 01:06:25
Autor: walter
Podobno nic nie widać....
Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i9ud75$ioh$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Zaciekawiło mnie to, ale wyglada po prostu na publicystyke.

Piszesz "wybadała ABW" a cytujesz "techników wykonujacych zlecenia".
Uzycie w tek¶cie skrótu "ABW" ma cos udowodnić?

Zarazem autor dla tych m±drzejszych ma zasłone, ze nic nie wie z ABW, bo to jacy¶ technicy wyk zlecenia (zewnetrzni) se paplali po pijaku pewnie.

I gdzie opinia FBI???

Jakie¶ linki do tych rzeczy, to bedzie zajebiste, a nie teoretyzowanie.

Pozdrawiam

Podobno nic nie widać....