Podobno nic ze sob± nie przywieĽli ?

Data: 2011-11-14 12:59:24
Autor: matador
Podobno nic ze sob± nie przywieĽli ?
Niemieckie bojówki były sprawdzane przez policję w drodze do Warszawy..
Podobno nie znaleziono przy nich żadnych niebezpiecznych przedmiotów.
Ale:

#
W pi±tek policja w Centrum Kultury Nowy Wspaniały ¦wiat, jeszcze przed
rozpoczęciem zarówno wiecu "Kolorowa Niepodległa", organizowanego
przez Porozumienie 11 Listopada, jak i póĽniejszego "Marszu
Niepodległo¶ci", organizowanego m.in. przez Młodzież Wszechpolsk± i
Obóz Narodowo-Radykalny, zatrzymała 95 obcokrajowców, głównie
przedstawicieli organizacji antyfaszystowskich z Niemiec.

W lokalu prowadzonym przez "Krytykę Polityczn±" znaleziono
kilkadziesi±t drewnianych pałek, gazy pieprzowe, petardy, czapki
bejsbolówki ze wzmocnieniami, ochraniacze na kolana, tarcze zrobione z
płyt i styropianu oraz kastet.
#
http://wiadomosci.wp.pl/title,Policja-wyjasni-skad-palki-i-gaz-w-lokalu-Krytyki-Politycznej,wid,13983840,wiadomosc.html?ticaid=1d61e&_ticrsn=5

Czyli "Nowy Wspaniały ¦wiat" czekał na niemieckich kamaraden z
odpowiednim wyposażeniem.

matador.

Data: 2011-11-14 22:14:40
Autor: J-23
On 14 Lis, 21:59, matador <matadorpika...@gmail.com> wrote:
[...]

przeciez to jest czytelna prowokacja prawicowej holoty, ktora tak
chetnie uzywa do swoich dzialan zwyklych kiboli. przypominam co na
temat kiboli mowil p.prezes

Data: 2011-11-15 07:45:57
Autor: White Power
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
przeciez to jest czytelna prowokacja prawicowej holoty, ktora tak
chetnie uzywa do swoich dzialan zwyklych kiboli. przypominam co na
temat kiboli mowil p.prezes

Tyle że jedyna zorganizowana grupa która nawiedziła lokal krytyki to własnie ci niewinni niemcy.

http://www.youtube.com/watch?v=SqJnEcnMO54  Oczywi¶cie nikt nie ma żadnej pałki to tylko chor±giewki.

Data: 2011-11-15 00:25:42
Autor: J-23
Podobno nic ze sob± nie przywieĽli ?
On 15 Lis, 08:45, "White Power " <linke-hofm...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> temat kiboli mowil p.prezes

Tyle że jedyna zorganizowana grupa która nawiedziła lokal krytyki to własnie ci

Taka sama holota - wysokie wyroki wiezienia i b.dotkliwe grzywny +
pokrycie strat i kosztow interwnencji Policji. I tak za kazdym razem!
Zniszczyc ich finansowo przede wszystkim, tych z lewa i z prawa. Ale,
glowna wina lezy po stronie politykow, ktorzy chetnie uzywaja tych
debili do wlasnych rozgrywek politycznych. Tez wiadomo jacy politycy
vide wypowiedzi p.prezesa.

Data: 2011-11-15 09:32:35
Autor: White Power
Podobno nic ze sob± nie przywieĽli ?
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):

 Ale,
glowna wina lezy po stronie politykow, ktorzy chetnie uzywaja tych
debili do wlasnych rozgrywek politycznych.

Jak można było zobaczyć to prym wiod± politycy lewicowi.

Tez wiadomo jacy politycy
vide wypowiedzi p.prezesa.

Znowu prezes, ciekawe kiedy plamy na słońcu będ± win± prezesa?

Data: 2011-11-14 22:55:44
Autor: Dxs
Podobno nic ze sob± nie przywieĽli ?
Czym¶ przecież trzeba napierdalać faszystowsko-naziolskie puste łby,
a przecież nikt normalny gównem nie będzie sobie brudził ręki.

Data: 2011-11-14 14:01:06
Autor: matador
On 14 Lis, 22:55, "Dxs" <pio...@o2.pl> wrote:
Czym¶ przecież trzeba napierdalać faszystowsko-naziolskie puste łby,
a przecież nikt normalny gównem nie będzie sobie brudził ręki.

Będziesz ¶mieciu przez najbliższe lata "lizał lody" "kamaraden" w
celi, w ramach nowego wspaniałego ¶wiata.

matador.

Data: 2011-11-15 03:48:15
Autor: stevep
Dnia 14-11-2011 o 23:01:06 matador <matadorpikador@gmail.com> napisał(a):

[...]

Ty durniu już czy¶cisz buty językiem swojemu preziowi.
--
stevep

Data: 2011-11-15 11:31:02
Autor: Dxs
Podobno nic ze sob± nie przywieĽli ?

Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:91b368ba-2d73-4d2a-822b-40cc84b27cc7p9g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Znasz to z autopsji na bank i Wyjmij sobie z dupy tego kutasa twojego ojca , jebanego ¶wińskiego pedofila
Chuju obsrany.

Data: 2011-11-14 23:02:26
Autor: Grzegorz Z.
matador napisał:

Czyli "Nowy Wspaniały ¦wiat" czekał na niemieckich kamaraden z
odpowiednim wyposażeniem.

Nie, to wasi wszystko podrzucili.

Gdyby chodziło o wasz lokal nie mieliby¶cie w±tpliwo¶ci że to "prowokacja
gejzety".

--
"If religion were true, its followers would not try to bludgeon their young
into an artificial conformity; but would merely insist on their unbending

Data: 2011-11-14 22:21:24
Autor: White Power
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Nie, to wasi wszystko podrzucili.

Tak tak bo ci przyjaciele zza odry to tylko grzecznie pokrzyczeć przyjechali

Gdyby chodziło o wasz lokal nie mieliby¶cie w±tpliwo¶ci że to "prowokacja
gejzety".

Głupi jak zawsze jeste¶, zapraszacie bandytów i jeszcze się do tego przyznać nie potraficie, lewackie ¶miecie. --

Data: 2011-11-15 01:08:20
Autor: Grzegorz Z.

Co nie zmienia faktu że to co napisałem to prawda :)))

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-11-15 07:37:45
Autor: White Power
Podobno nic ze sob± nie przywieĽli ?
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Co nie zmienia faktu że to co napisałem to prawda :)))

Już od dawna mylisz prawdę z gówno prawd±.
My nie mamy żadnego lokalu i jeszcze mi wytłumacz co to za lewicowi sprzymierzeńcy antysystemowców którzy od systemu dostaj± dotację na działalno¶ć i co to za lewicowcy którzy popieraj± burżujów w spodniach za 500 zł tylko dlatego że wol± gmerać w dupie koledze a nie koleżance?

Data: 2011-11-15 15:42:15
Autor: Grzegorz Z.
White Power napisał:

Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Co nie zmienia faktu że to co napisałem to prawda :)))

Już od dawna mylisz prawdę z gówno prawd±.

Tak?

Przykład pierwszy z brzegu:

http://www.nop.org.pl/2011/03/12/wroclaw-manifestacja-w-obronie-wolnosci-slowa/

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-11-15 09:39:46
Autor: White Power
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
> Nie, to wasi wszystko podrzucili.

Buehehehe

R.

Mi tak się wydaje ze gdyby do lokalu krytyki weszła nawet spokojnie jaka¶ grupa "łysych" z dziwnymi przedmiotami które tam zostawia to w ci±gu minuty wszystkie służby by o tym terrorystycznym akcie wiedziały, z mossadem wł±cznie.

--

Podobno nic ze sob± nie przywieĽli ?