Podobno nic ze sob± nie przywieĽli ?

Data: 2011-11-14 23:02:26
Autor: Grzegorz Z.
Podobno nic ze sob± nie przywieĽli ?
matador napisał:

Czyli "Nowy Wspaniały ¦wiat" czekał na niemieckich kamaraden z
odpowiednim wyposażeniem.

Nie, to wasi wszystko podrzucili.

Gdyby chodziło o wasz lokal nie mieliby¶cie w±tpliwo¶ci że to "prowokacja
gejzety".

--
"If religion were true, its followers would not try to bludgeon their young
into an artificial conformity; but would merely insist on their unbending

Data: 2011-11-14 22:21:24
Autor: White Power
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Nie, to wasi wszystko podrzucili.

Tak tak bo ci przyjaciele zza odry to tylko grzecznie pokrzyczeć przyjechali

Gdyby chodziło o wasz lokal nie mieliby¶cie w±tpliwo¶ci że to "prowokacja
gejzety".

Głupi jak zawsze jeste¶, zapraszacie bandytów i jeszcze się do tego przyznać nie potraficie, lewackie ¶miecie. --

Data: 2011-11-15 01:08:20
Autor: Grzegorz Z.

Co nie zmienia faktu że to co napisałem to prawda :)))

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-11-15 07:37:45
Autor: White Power
Podobno nic ze sob± nie przywieĽli ?
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Co nie zmienia faktu że to co napisałem to prawda :)))

Już od dawna mylisz prawdę z gówno prawd±.
My nie mamy żadnego lokalu i jeszcze mi wytłumacz co to za lewicowi sprzymierzeńcy antysystemowców którzy od systemu dostaj± dotację na działalno¶ć i co to za lewicowcy którzy popieraj± burżujów w spodniach za 500 zł tylko dlatego że wol± gmerać w dupie koledze a nie koleżance?

Data: 2011-11-15 15:42:15
Autor: Grzegorz Z.
White Power napisał:

Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Co nie zmienia faktu że to co napisałem to prawda :)))

Już od dawna mylisz prawdę z gówno prawd±.

Tak?

Przykład pierwszy z brzegu:

http://www.nop.org.pl/2011/03/12/wroclaw-manifestacja-w-obronie-wolnosci-slowa/

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-11-15 09:39:46
Autor: White Power
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
> Nie, to wasi wszystko podrzucili.

Buehehehe

R.

Mi tak się wydaje ze gdyby do lokalu krytyki weszła nawet spokojnie jaka¶ grupa "łysych" z dziwnymi przedmiotami które tam zostawia to w ci±gu minuty wszystkie służby by o tym terrorystycznym akcie wiedziały, z mossadem wł±cznie.

--

Podobno nic ze sob± nie przywieĽli ?