Podobno specnaz przebrany za Hiszpańskich pasterzy dobijał rannych :(

Data: 2011-06-08 23:14:26
Autor: Zennon
Podobno specnaz przebrany za Hiszpańskich pasterzy dobijał rannych :(
Na lotnisku w Asturii. Oburzające!!! Gdzie jest poseł Maciarewicz??? Kto sterował mgłą na tym Hiszpańskim lotnisku? Gdzie są zdjęcia satelitarne?

Zennon

Data: 2011-06-08 23:19:12
Autor: raff

"Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:201106082114.UTC.isoonp$78n$1tioat.net...
Na lotnisku w Asturii. Oburzające!!! Gdzie jest poseł Maciarewicz??? Kto sterował mgłą na tym Hiszpańskim lotnisku? Gdzie są zdjęcia satelitarne?

Zennon

dostaniemy skrzynki ???

R.

Data: 2011-06-08 08:09:54
Autor: pluton
[...]

Oczywiscie. Hiszpanie i Austriacy az sie pala, zeby powierzyc sledztwo w tej
sprawie
Polsce.
Na pewno zaraz przyjedzie do nas Don Carlos Macieros i Juanita von Fotyga
zeby sie spotkac z Jozefem Pilsudskim i prosic o pomoc.

Nullification

Data: 2011-06-10 21:15:54
Autor: u2
W dniu 2011-06-08 08:09, pluton pisze:
Na pewno zaraz przyjedzie do nas Don Carlos Macieros i Juanita von Fotyga
zeby sie spotkac z Jozefem Pilsudskim i prosic o pomoc.

Nadal sie boisz Ziuka kacapsko forma odbytu. I bardzo dobrze :)

Data: 2011-06-08 09:07:27
Autor: pluton
Podobno specnaz przebrany za Hiszpańskich pasterzy dobijał rannych :(
Nadal sie boisz Ziuka kacapsko forma odbytu. I bardzo dobrze :)

cale gacie obsralem ze strachu.

Nullification

Data: 2011-06-10 13:29:11
Autor: matador
On 8 Cze, 09:07, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Nadal sie boisz Ziuka kacapsko forma odbytu. I bardzo dobrze :)

cale gacie obsralem ze strachu.

Nie dziwię się, skoro nawet zegara nie umiesz obsłużyć.

matador.

Data: 2011-06-10 22:33:21
Autor: u2
Podobno specnaz przebrany za HiszpaĂąskich pa sterzy dobijaÂł rannych :(
W dniu 2011-06-10 22:29, matador pisze:
Nie dziwię się, skoro nawet zegara nie umiesz obsłużyć.

Nie bylo polecenia/prikaza z centrali aby wriemia mieniac :)

Data: 2011-06-10 22:21:33
Autor: u2
W dniu 2011-06-08 09:07, pluton pisze:
Nadal sie boisz Ziuka kacapsko forma odbytu. I bardzo dobrze :)

cale gacie obsralem ze strachu.

I o to wlasnie chodzi ! :)

Data: 2011-06-10 22:40:06
Autor: raff

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:isttd9$eq6$1inews.gazeta.pl...
Nadal sie boisz Ziuka kacapsko forma odbytu. I bardzo dobrze :)

cale gacie obsralem ze strachu.

To biegnij zmieniac !

Cholera, mysli toto ze my tez lubimy smrodek ?

R.

Data: 2011-06-10 22:37:18
Autor: pluton
Podobno specnaz przebrany za Hiszpańskich pasterzy dobijał rannych :(

cale gacie obsralem ze strachu.

To biegnij zmieniac !

Cholera, mysli toto ze my tez lubimy smrodek ?

O ile wiem, to ty uwielbiasz.
Ale przez wzglad na innych pojde zmienic.

Nullification

Data: 2011-06-10 23:56:28
Autor: u2
W dniu 2011-06-10 22:37, pluton pisze:

cale gacie obsralem ze strachu.

To biegnij zmieniac !

Cholera, mysli toto ze my tez lubimy smrodek ?

O ile wiem, to ty uwielbiasz.
Ale przez wzglad na innych pojde zmienic.

Wzrost  rosyjskich przywĂłdcĂłw:

 :)

Data: 2011-06-11 01:08:44
Autor: raff

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:isu2m1$3vd$1inews.gazeta.pl...

cale gacie obsralem ze strachu.

To biegnij zmieniac !

Cholera, mysli toto ze my tez lubimy smrodek ?

O ile wiem, to ty uwielbiasz.
Ale przez wzglad na innych pojde zmienic.

Juz poszedles ? A tak fajnie smierdzialo...

R.

Data: 2011-06-08 23:23:24
Autor: u2
Podobno specnaz przebrany za Hiszpańskich pasterzy dobijał rannych :(
W dniu 2011-06-08 23:19, raff pisze:
dostaniemy skrzynki ???

Skrzynki z baskijskim piwem. Fibak juz sie cieszy :)

Data: 2011-06-09 12:43:18
Autor: robertbig
On 8 Cze, 23:23, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-06-08 23:19, raff pisze:

> dostaniemy skrzynki ???

Skrzynki z baskijskim piwem. Fibak juz sie cieszy :)

Kraina Basków to owszem na pólnocy. Tyle że nie na pograniczu
Portugalsko-Hiszpańskim. A na Hiszpańsko -Francuskim.

Data: 2011-06-09 22:06:36
Autor: u2
W dniu 2011-06-09 21:43, robertbig pisze:
On 8 Cze, 23:23, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Czepiasz sie cycek. Rozumiem ze taka masz role :)

Data: 2011-06-09 22:24:15
Autor: raff

"robertbig" <robertbig@wp.pl> wrote in message news:f8a85442-e78c-4d7f-8c0a-22bfbcf47fdbx6g2000vbk.googlegroups.com...
On 8 Cze, 23:23, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Kraina Basków to owszem na pólnocy. Tyle że nie na pograniczu
Portugalsko-Hiszpańskim. A na Hiszpańsko -Francuskim.

Juz ty sie nie popisuj.

Powiedz lepiej "Cyc to chuj"

R.

Data: 2011-06-09 14:14:22
Autor: robertbig
On 9 Cze, 22:24, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"robertbig" <robert...@wp.pl> wrote in messagenews:f8a85442-e78c-4d7f-8c0a-22bfbcf47fdbx6g2000vbk.googlegroups.com...

On 8 Cze, 23:23, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

Kraina Basków to owszem na pólnocy. Tyle że nie na pograniczu
Portugalsko-Hiszpańskim. A na Hiszpańsko -Francuskim.

Zdawało mi sie czy jakas kutafałda sie odzywa niepytana ?
Leżec i milczeć !

Data: 2011-06-09 23:16:17
Autor: u2
Podobno specnaz przebrany za Hiszpańskich pasterzy dobijał rannych :(
W dniu 2011-06-09 23:14, robertbig pisze:
Powiedz lepiej "Cyc to chuj"

> R.
Zdawało mi sie czy jakas kutafałda sie odzywa niepytana ?
Leżec i milczeć !

To ty nie chuj tylko cyc ? :)

Data: 2011-06-10 00:04:11
Autor: raff

On 8 Cze, 23:23, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

Powiedz lepiej "Cyc to chuj"

R.

Zdawało mi sie czy jakas kutafałda sie odzywa niepytana ?

albo "Cyc ma malego obrzezanego chujka".

R.

Data: 2011-06-10 21:19:05
Autor: u2
W dniu 2011-06-10 00:04, raff pisze:
albo "Cyc ma malego obrzezanego chujka".

Sugerujesz cycka najwieksza skrywana tajemnice ? :)

Data: 2011-06-09 03:17:24
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:isop0p$omo$1news.onet.pl...
[...]

Z ogórkami?

--
stevep

Podobno specnaz przebrany za Hiszpańskich pasterzy dobijał rannych :(