Podobno wg Uniw. Oksfordzkiego po³owa populacji UK jest zainfekowana

Data: 2020-03-24 22:35:30
Autor: rowerex
Podobno wg Uniw. Oksfordzkiego po³owa populacji UK jest zainfekowana
Podobno, bo na stronie oficjalnej Uniwersytetu nic takiego nie ma, a informacje prasowe to tylko niejasne powo³ywania siê "kogo¶ z Financial Times" na "jakie¶ analizy kogo¶ z Oxfordu", ale teoretycznie zak³adaj±c, ¿e to prawda powstaje pytanie...

A mo¿e to dla nich dobrze? Wiem, wiem, zaraz siê rzucicie do pisania, ¿e dobrze ¿e "angole wreszcie pozdychaj±" - wiêc wyprowadzam z b³êdu - nie o to mi chodzi w tym pytaniu :)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2020-03-25 07:31:04
Autor: Runt
W dniu 2020-03-25 o 06:35, rowerex@op.pl pisze:
[...]

A mo¿e to dla nich dobrze?womu".

Amerykañski ch³opiec o rosyjskim imieniu przykrêci³ ¶rubê. Wczoraj by³y rozsy³ane (do wszystkich?) SMS-y z wiadomo¶ci± "zostañ w domu".
Poniewa¿ wiêkszo¶æ firm to prywatne wiêc jaki¶ tam % ludzi musi jechaæ do pracy. Co dalej? Nikt nic nie wie. Dzi¶ robimy briefing z wybranymi osobami w firmie by zastanowiæ siê co dalej w nastêpnych miesi±cach.

Wiem, wiem, zaraz siê rzucicie do pisania, ¿e dobrze ¿e "angole wreszcie
pozdychaj±" - wiêc wyprowadzam z b³êdu - nie o to mi chodzi w tym pytaniu :)

Tak jak pisa³em, "inna grypa" by³a obecna w UK ju¿ w grudniu lub wcze¶niej. Zbagatelizowano nietypowe objawy. Nie by³o lawinowych zaka¿eñ. Niewielka czê¶æ z nas mia³a grypopodobne objawy które po ok 1-2 tygodniach ust±pi³y. Dzi¶ wiadomo, ¿e by³y to objawy typowe dla chiñskiego syfu. Jaka czê¶æ spo³eczeñstwa jest zainfekowana?
W oficjalne statystyki itp bzdury z Londynu ma³o kto wierzy.
Miasto wcze¶niej pe³ne "bohaterów" w pubach dzi¶ jest jak miasto duchów chocia¿ trafiaj± siê miejsca gdzie jedzie jak dawniej marych±.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-25 00:19:02
Autor: rowerex
Podobno wg Uniw. Oksfordzkiego po³owa populacji UK jest zainfekowana
W dniu ¶roda, 25 marca 2020 07:31:04 UTC+1 u¿ytkownik Runt napisa³:
Dzi¶ robimy briefing z wybranymi osobami w firmie by zastanowiæ siê co dalej w nastêpnych miesi±cach.

Jak wyjdziecie po za standard, czyli "ho³mofis dla biurkowców", "fizyczni normalnie, ale 10 razy dezynfekcja, mierzymy temperatury przy wej¶ciu" (o ile macie fizycznych), to daj znaæ co ustalili¶cie, o ile to nie jaka¶ tajemnica s³u¿bowa - ciekawi mnie to.

> [...]

Miasto wcze¶niej pe³ne "bohaterów" w pubach dzi¶ jest jak miasto duchów chocia¿ trafiaj± siê miejsca gdzie jedzie jak dawniej marych±.

Zmierza³em jednak do czego innego - zak³adam teoriê, powtarzam: TEORIÊ, ¿e "wiêksza po³owa" jest zainfekowana i wg mnie, mo¿e to byæ korzystne, tzn. populacja ma szanse SZYBKI "przechorowaæ" i siê "uodporniæ". WYDAJE MI SIÊ, ¿e"kiszenie ma³ych ognisk zarazy", tylko wyd³u¿a proces epidemii - tak mo¿na siê "kisiæ" naprawdê d³ugo, zarzynaj±c przy okazji kraj ekonomicznie... - i wszyscy bêdziemy now± "Chiñsk± Prowincj± Autonomiczn±"

Bo skoro Chiñczycy zjechali do ZERA "z przypadkami", to s± dwie mo¿liwo¶ci: 1) K³ami±, ale to by znaczy³o, ¿e ju¿ bagatelizuj± wirusa (czyli pozytyw)
2) Nie k³ami±, czyli mo¿na go "zwalczyæ" (te¿ pozytyw), ale nie wierzê, ¿e zrobili to wojskiem i pokazowym spawaniem drzwi w blokach, jakby to wszyscy w owych blokach mieszkali i trzymano za mordê setki milionów ludzi co do jednego, ³±cznie ze zwierzêtami, od których to siê zaczê³o (chyba, ze spalili wszystkie napalmem)...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2020-03-26 06:27:15
Autor: Runt
W dniu 2020-03-25 o 08:19, rowerex@op.pl pisze:
[...]

Mierzenie temperatury nie jest wiarygodne.

Zmierza³em jednak do czego innego - zak³adam teoriê, powtarzam: TEORIÊ, ¿e
"wiêksza po³owa" jest zainfekowana i wg mnie, mo¿e to byæ korzystne, tzn.
populacja ma szanse SZYBKI "przechorowaæ" i siê "uodporniæ".

Takie by³y "za³o¿enia" Borisa.

[...]

Czyli ca³y ¶wiat ;-)))

[...]

Nie wiem jak tam u nich jest. Nie puszczaj± pary.

--
Runt

All's well that ends well.

Podobno wg Uniw. Oksfordzkiego po³owa populacji UK jest zainfekowana