Podopieczni kurdupla zakłócili mecz premiera Tuska z dziećmi.

Data: 2011-06-22 15:51:15
Autor: Przemysław W
Podopieczni kurdupla zakłócili mecz premiera Tuska z dziećmi.
Kilkudziesięciu kibiców Legii Warszawa zakłóciło mecz premiera z dziećmi z Ełku na warszawskiej Agrykoli. Stanęli za płotem, wywiesili czarne transparenty z hasłami: "Donek wróć do Pacanowa" oraz "Wolność słowa art. 54" i głośno krzyczeli.
  a.. PiS w obronie kiboli. PO: Na ich czele stoją Kaczyński i Ziobro (19-05-11, 13:16)
Wspólny trening Tuska z młodymi piłkarzami rozpoczął się o 14.30 na warszawskiej Agrykoli. Razem z premierem poprowadził go selekcjoner polskiej reprezentacji Franciszek Smuda. Po rozgrzewce, drużyna z Ełku zaczęła mecz z Donaldem Tuskiem, Cezarym Kucharskim i Michałem Kucharczykiem.

- Ole, to my kibole! Ole, to my kibole! - usłyszeli grający w pewnym momencie. To śpiew kiboli Legii Warszawa, którzy przyszli na mecz. - Zamiast zająć się drogami kopiesz piłkę z dzieciakami! Zamknąłeś nam stadiony, będziesz z tego rozliczony! Donald matole, twój rząd obalą kibole! - to tylko niektóre z okrzyków wznoszonych przez kiboli.

Premier uległ prośbie 9-latka

Tusk zgodził się na rozegranie meczu z dziećmi po otrzymaniu w marcu listu od 9-letniego Maksymiliana. "Jestem zawodnikiem UKS Rona 03 Ełk. Chciałbym z Panem zagrać mecz. Proszę odesłać odpowiedź, datę, kiedy będę mógł grać i na jakim stadionie oraz jak mam się przygotować" - pisał chłopiec. List trafił do premiera, który z okazji zakończenia roku szkolnego, zaprosił całą drużynę Maksymiliana do Warszawy.

Wizyta drużyny z Ełku rozpoczęła się od zwiedzania Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Chłopcy zobaczą m.in. gabinet premiera oraz salę posiedzeń rządu. Później obejrzeli budowę Stadionu Narodowego i zwiedzą Centrum Nauki Kopernik.

Drużyna Maksymiliana trenuje od dwóch lat. Jej największym, dotychczasowym sukcesem jest pierwsze miejsce w turnieju "Z podwórka na stadion" w kategorii rocznika 2001. Zespół bierze też udział w rozgrywkach Warmińsko-Mazurskiego Związku Piłki Nożnej w Olsztynie.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,9831349,Kibole_zaklocili_mecz_Tuska_z_dziecmi.html

Przemek

--

"Szczególnie "masz błoto na twarzy, ty wielka hańbo" i "masz krew na twarzy
ty wielka hańbo" ryczące z głośników podczas gdy prezes plącze się pomiędzy

Wydaje się, że Kaczyński mógłby zniszczyć Platformę tylko w jeden jedyny sposób: wstępując do niej."

Data: 2011-06-22 07:54:39
Autor: Marek
Podopieczni kurdupla zakłócili mecz premiera Tuska z dziećmi.
On Jun 22, 3:51 pm, Przemysław W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:

Premier uleg pro bie 9-latka

Tusk zgodzi si na rozegranie meczu z dzie mi po otrzymaniu w marcu listu
od 9-letniego Maksymiliana. "Jestem zawodnikiem UKS Rona 03 E k. Chcia bym z
Panem zagra mecz. Prosz odes a odpowied , dat , kiedy b d m g gra i na
jakim stadionie oraz jak mam si przygotowa " - pisa ch opiec. List trafi
do premiera, kt ry z okazji zako czenia roku szkolnego, zaprosi ca
dru yn Maksymiliana do Warszawy.

Wizyta dru yny z E ku rozpocz a si od zwiedzania Kancelarii Prezesa Rady
Ministr w. Ch opcy zobacz m.in. gabinet premiera oraz sal posiedze rz du.
P niej obejrzeli budow Stadionu Narodowego i zwiedz Centrum Nauki
Kopernik.

Dru yna Maksymiliana trenuje od dw ch lat. Jej najwi kszym, dotychczasowym
sukcesem jest pierwsze miejsce w turnieju "Z podw rka na stadion" w
kategorii rocznika 2001. Zesp bierze te udzia w rozgrywkach
Warmi sko-Mazurskiego Zwi zku Pi ki No nej w Olsztynie.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,9831349,Kibole_zakloci...

Przemek

W TV mowili, ze Maksymilian napisal list odrecznie...

....a jak mial napisac, jesli nie dostal jeszcze tego obiecanego
laptopa...???

Data: 2011-06-22 17:20:53
Autor: Marek Czaplicki
Podopieczni kurdupla zakłócili mecz premiera Tuska z dziećmi.
 pisze w wiadomości itss0l$8qu$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu środa 22 czerwiec 2011 15:51:

[...]

Kiedyś dzieciom zabrano "Teleranek", dzisiaj radość z gry. Przypominają się słowa: Jak oni wygrają to będzie nowy 13 grudnia.

Data: 2011-06-22 17:48:37
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-22 15:51, Przemysław W pisze:

Premier uległ prośbie 9-latka

Przemek

Normalnie sielanka.. dobry wujek Tusk spełnia prośby dzieci..

Data: 2011-06-22 18:03:43
Autor: hesk
On Wed, 22 Jun 2011 17:48:37 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-06-22 15:51, Przemysław W pisze:
> Premier uległ prośbie 9-latka
Normalnie sielanka.. dobry wujek Tusk spełnia prośby dzieci..

 "a mogl zabic...". mam nadzieje, ze prezes PiS popisze sie
 rownie widowiskowym spektaklem. moglby np. zlozyc kwiaty
 na grobie brata. to byloby wydarzenie!!!

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-22 19:48:41
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-22 18:03, hesk pisze:
[...]

Jego brat, a więc jego sprawa. A założę się że Tusk nie pojechał na ten mecz za swoja kasę i i nie po pracy. A więc w tym wypadku to już nie jego sprawa osobista.

Data: 2011-06-23 08:10:51
Autor: heÂŽsk
On Wed, 22 Jun 2011 19:48:41 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   "a mogl zabic...". mam nadzieje, ze prezes PiS popisze sie
>   rownie widowiskowym spektaklem. moglby np. zlozyc kwiaty
>   na grobie brata. to byloby wydarzenie!!!

Jego brat, a więc jego sprawa.

 masz racje. tylko niech nie pier...li, ze to byl jego ukochany brat.

A założę się że Tusk nie pojechał na ten mecz za swoja kasę
i i nie po pracy.

 nie sadze by Tusk mial ustalone godziny pracy.ten mecz
 z dzieciakami to m.in. jego praca.
A więc w tym wypadku to już nie jego sprawa osobista.

 to sprawa prestizu panstwa. premier okazal sie normalnym
 facetem. zagral w pilke z dzieciakami, pokazal im warszawe.
 wyobrazasz sobie prezesa PiS w takiej sytuacji?

Data: 2011-06-22 19:15:27
Autor: Leprechuan

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:itss0l$8qu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Transparent został spontanicznie przygotowany w siedzibie PiS. Szlag ich trafia. Wyobraźcie sobie prezesa grającego w piłkę nożną. Na dowolnej pozycji. ;)))

BomBel

Podopieczni kurdupla zakłócili mecz premiera Tuska z dziećmi.