[Rajfi] Podpadziocha nr 2

Data: 2012-06-19 17:31:03
Autor: Konfabulator
[Rajfi] Podpadziocha nr 2
Chcesz wybrać się do oddziału i pocałować klamkę? Skorzystaj z MoblinegoBanku
i wyszukaj najbliższy Ci oddział, a potem udaj się do niego w godzinach pracy
podanych w aplikacji. Gwarantowane jest to, że godziny działania placówki będą
zupełnie inne od tych prezentowanych w aplikacji i możesz z dużą dozą
prawdopodobieństwa pocałować klamkę.

Co ciekawe, na stronie WWW dane są poprawne... A mnie się zachciało
nowoczesności...

Data: 2012-06-19 20:58:49
Autor: vvvvvv
[Rajfi] Podpadziocha nr 2
Użytkownik "Konfabulator" <wandotroll1@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jrqd0m$q92$1inews.gazeta.pl...
[...]

najpierw niech się ogarną z mniej nowoczesnymi tematami.
mi ostatnio nasmarowali pismo, z którego wynika, że to co na wyciągu, to teraz wg nich jest co innego w rzeczywistości.
nie wiem co knf na taka podwójną księgowość by powiedział...

Data: 2012-06-19 22:37:41
Autor: T.F.
[Rajfi] Podpadziocha nr 2
"Konfabulator" ...
[...]