Podpięcie Laptopa do monitora i k lawiatury kompa stacjonarnego

Data: 2010-04-05 23:40:27
Autor: orcio
Podpięcie Laptopa do monitora i k lawiatury kompa stacjonarnego
Adax pisze:
Witam! Podpowiedzcie proszę co powienienem kupić, aby mały 12" laptop podpiąć w domu do monitora 19" i klawiatury komputera stacjonarnego? Potrzyłem na alle**o ale nie jestem pewny w co pójść, żeby szybko przełączać się pomiędzy stacjinarnym i laptopem?
Ew. wchodzi najtańsze rozw. z przełączaniem kabli, ale tak, żeby to robić nie pod biurkiem :) Pozdrowionka

Monitor, zasilanie i rj45 (chyba że WiFi masz) musisz podpiąć a resztę peryferiów możesz podpiąć do HUBa przez 1 USB do laptopa.

orcio

Podpięcie Laptopa do monitora i k lawiatury kompa stacjonarnego