Podpis elektroniczny: czy narusza prawo użędnika?

Data: 2014-08-02 13:49:53
Autor: Stokrotka
Podpis elektroniczny: czy narusza prawo użędnika?
Dzięki za dyskusję, ale nie dowiedziałam się czy pesel w podpisie elektronicznym narusza prawa .

Dowiedziałam się tylko, że na zwykłej pieczątce pod pismem jest zwykle podpis, czytelne imię i nazwisko z pieczątki, także funkcja wykonywana  i zwykle nie ma peselu.
A waga pisma z mejla z podpiesem elektronicznym i peselem
i pisma w kopercie bez peselu
są takie same.
Mi się wydaje, że pesel w tymże podpisie narusza prawa podpisującego się.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_03f

Data: 2014-08-02 18:53:04
Autor: Wojciech Bancer
On 2014-08-02, Stokrotka <ortografia.nowa@gazeta.pl> wrote:

[...]

Mi się wydaje, że pesel w tymże podpisie narusza prawa podpisującego się.

A które konkretnie?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-08-02 21:04:16
Autor: Stokrotka
Podpis elektroniczny: czy narusza prawo użędnika?

Mi się wydaje, że pesel w tymże podpisie narusza prawa podpisującego się.

A które konkretnie?

Narusza ohronę danyh.

Data: 2014-08-02 21:14:35
Autor: Wojciech Bancer
On 2014-08-02, Stokrotka <ortografia.nowa@gazeta.pl> wrote:

[...]

A które konkretnie?
Narusza ohronę danyh.

W jaki sposób niby?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-08-02 22:34:19
Autor: Sonn
On 2014-08-02, Stokrotka <ortografia.nowa@gazeta.pl> wrote:

[...]

A które konkretnie?
Narusza ohronę danyh.

W jaki sposób niby?

Jesteś pewny że chcesz kontynuować tę dyskusję?

--
Sonn

Data: 2014-08-03 09:18:46
Autor: Stokrotka
Podpis elektroniczny: czy narusza prawo użędnika?
A które konkretnie?
Narusza ohronę danyh.

W jaki sposób niby?

Adres jest na pewno daną hronioną. Tu nie mam adresu.
Wydaje mi się , że data urodzenia też jest hroniona, ale nie mam pewności, prawo było wielokotnie zmieniane.