Podpis elektroniczny dla osob indywidualnych

Data: 2016-03-21 08:50:39
Autor: newsopox
Podpis elektroniczny dla osob indywidualnych
Witam,
Czy jakis bank w europie lub w polsce oferuje logowanie i autoryzacje za pomoca podpisu elektronicznego dla osob indywidualnych?

Data: 2016-03-21 09:13:07
Autor: nowyjestem
W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 16:50:40 UTC+1 użytkownik news...@gmail.com napisał:
Witam,
Czy jakis bank w europie lub w polsce oferuje logowanie i autoryzacje za pomoca podpisu elektronicznego dla osob indywidualnych?

nie wiem czy obsługuje, ale przed chwilą wyczytałem w
tabeli opłat i prowizji BPS SA że wydaje klientom te
podpisy po cenie równej cenie KIR-u. Skoro wydaje to
istnieje >0 prawdopodobieństwo że umie ich używać :)

a zatem przedzwoń do nich na infolinię i zapytaj

Data: 2016-03-21 11:33:35
Autor: witek
On 3/21/2016 10:50 AM, newsopox@gmail.com wrote:
Witam,
Czy jakis bank w europie lub w polsce oferuje logowanie i autoryzacje za pomoca podpisu elektronicznego dla osob indywidualnych?

Nieopłacalny biznes.
Mnóstwo roboty, a korzyść żadna.

Data: 2016-03-21 18:30:46
Autor: cef
W dniu 2016-03-21 o 16:50, newsopox@gmail.com pisze:
Witam,
Czy jakis bank w europie lub w polsce oferuje logowanie i autoryzacje za pomoca podpisu elektronicznego dla osob indywidualnych?

A jest w ogóle coś takiego jak podpis elektroniczny dla
osoby nieindywidualnej? :-)

Data: 2016-03-21 11:18:18
Autor: nowyjestem
W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 18:30:47 UTC+1 użytkownik cef napisał:
> [...]

A jest w ogóle coś takiego jak podpis elektroniczny dla

tak, można uzyskać podpis dla osoby z podaną funkcją,
np. zamiast Jan Kowalski
może być "Jan Kowalski członek zarządu XYZ Sp. z o.o."

w praktyce prawie wszyscy wyrabiają podpisy "osobiste" zamiast "firmowych"
bo osobistym można się podpisać w kilku firmach, a firmowym tylko w jednej.

Podpis elektroniczny dla osob indywidualnych