Podpis osoby zastepujacej

Data: 2009-07-06 14:43:06
Autor: Michał
Podpis osoby zastepujacej
Idę na urlop i w mojej firmie pojawiły się nowe wnioski urlopowe. Na składanym
wniosku musimy zdobyć podpis osoby zastępującej nas. Czy to zgodne z prawem?
Jakiś przepis o tym mówi?

Data: 2009-07-06 14:47:27
Autor: spp
Podpis osoby zastepujacej
Michał pisze:
Idę na urlop i w mojej firmie pojawiły się nowe wnioski urlopowe. Na składanym
wniosku musimy zdobyć podpis osoby zastępującej nas. Czy to zgodne z prawem?
Jakiś przepis o tym mówi?

Dla idącego na urlop jest to bez znaczenia.
Co innego może uważać szef, ale to jego obowiązek zorganizować pracę w czasie urlopu pracowników.
:)
--
spp

Data: 2009-07-06 21:55:10
Autor: Robert Tomasik
Podpis osoby zastepujacej
Użytkownik "Michał" <michalgorski7@go2.pl> napisał w wiadomości news:796e.00000949.4a51f15anewsgate.onet.pl...
Idę na urlop i w mojej firmie pojawiły się nowe wnioski urlopowe. Na
składanym wniosku musimy zdobyć podpis osoby zastępującej nas. Czy to
zgodne z prawem? Jakiś przepis o tym mówi?

A jakie znaczenie ma mieć ten podpis? Szef wskazuje zastępcę, a on ma potwierdzić, ze przekazałeś mu obowiązki? Czy masz sobie sam znaleźć zastępcę. Jeśli to drugie, to dla hecy zdobył bym podpis sprzątaczki albo portiera.

Podpis osoby zastepujacej