Podpisanie umowy a poczatek jej obowiazywania (Plus)

Data: 2009-12-10 11:25:18
Autor: Q
Podpisanie umowy a poczatek jej obowiazywania (Plus)
Umowa konczy mi sie dokladnie 1 stycznia 2010 -
- udalem sie wiec do jednego z trojmiejskich salonow Plus'a
z zapytaniem jakie mam opcje i do kiedy musze sie okreslic.

Pan konsultant powiedzial mi, ze najlepiej
zebym zawarl nowa umowe najpozniej na tydzien-dwa
przed koncem umowy, gdyz (uwaga):
"po tym terminie nie jest w stanie zagwarantowac mi,
 ze nowa umowa wejdzie w zycie z dniem wygaszenia starej
 a co za tym idzie - bede mial/mogl miec
 jeden okres tzw. "bezpromocyjny"."

Czy ktos z Was spotkal sie z "tym"
i co odpowiedziec konslutantowi?
(bo nie wierze, ze to prawda :)

Przy okazji - nic sie nie zmienilo
w kwestii zrywania umow
i trzeba to wykonac miesiac przed koncem? :(

Data: 2009-12-10 11:49:20
Autor: Flo
Q pisze:
[...]

I ma rację. Nowa umowa wchodzi w życie z pierwszym dniem nowego okresu rozliczeniowego ale pod warunkiem, ze została wprowadzona do systemu najpóźniej 7 dni przed końcem aktualnego okresu rozliczeniowego (nie umowy)

--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-12-10 16:57:28
Autor: cpt. Nemo

Użytkownik "Flo" <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hfqjnl$69m$1inews.gazeta.pl...

I ma rację. Nowa umowa wchodzi w życie z pierwszym dniem nowego okresu rozliczeniowego ale pod warunkiem, ze została wprowadzona do systemu najpóźniej 7 dni przed końcem aktualnego okresu rozliczeniowego (nie umowy)

A to chyba ty7lko w Plusie ? Bo w Orange kilka razy podpisywalem na dwa dni przed koncem i jakos dawali rade :)

pozdrawiam,

Data: 2009-12-10 18:32:37
Autor: Flo
cpt. Nemo pisze:

A to chyba ty7lko w Plusie ? Bo w Orange kilka razy podpisywalem na dwa dni przed koncem i jakos dawali rade :)

tak ale.....
w plusie termin umowy leci od chwili wygenerowania aneksu, a w Orange dopiero od zakończenia starej umowy.
W Orange dla firm potrafią klienta złapać nawet 9 miesięcy przed końcem umowy co przy wymianie telefonu daje umowę o długości np 24 + 9  :)

Data: 2009-12-15 14:07:31
Autor: cpt. Nemo

W Orange dla firm potrafią klienta złapać nawet 9 miesięcy przed
końcem
umowy co przy wymianie telefonu daje umowę o długości np 24 + 9  :)

Tak, za to poprzednia trwa 24-9 czyli 15 miesiecy.
Sredni jak nie liczyc wychodzi 24 - prawda ?
Dobrze licze ?

pozdrawiam,

Data: 2009-12-15 17:31:44
Autor: Flo
cpt. Nemo pisze:

Tak, za to poprzednia trwa 24-9 czyli 15 miesiecy.
Sredni jak nie liczyc wychodzi 24 - prawda ?
Dobrze licze ?

Źle
Warunki są od najbliższego okresu i ważność umowy również ale jej bieg zaczyna sie po zakończeniu starej, a więc daje to właśnie te 24+9. Stara umowa nie zostaje skrócona ale jej promocje tak.
Dlaczego to jest ważne? Bo stare warunki zostaną anulowane, wejda nowe, które skończą się za 24 miesiące od podpisania aneksu, a pozostałe 9 miesięcy umowy do jej końca trzeba przeboleć na gołych warunkach bez promocji (chyba, że nową lojalkę podpiszesz).

Data: 2009-12-19 13:48:06
Autor: cpt. Nemo

[...]

Hmm ?
Nowe warunki w Orange koncza sie wraz z terminem konca nowej lojalki,
wiec zdne "gole" 9 miesiecy nie zostaje, zawsze tak mialem.
Chyba ze sie cos ostatnio zmienilo ?

pozdrawiam,

Data: 2009-12-11 00:47:23
Autor: Q
[...]

....i znowu "nowy" klient ma lepiej
niz staly, wieloletni "jelen" :|

Data: 2009-12-11 17:18:51
Autor: Tomaszek
W dniu 2009-12-11 00:47, Q pisze:
...i znowu "nowy" klient ma lepiej
niz staly, wieloletni "jelen" :|

Nowy klient to nowe ID w systemie, stary to same problemy. A to jakąś usługę mu włączyć, a to mu coś nie działa, a to wie już gdzie reklamacje składać.... itd. Stary klient to same problemy;)
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do Ĺźadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-12-19 16:07:51
Autor: klf
Q pisze:
> [...]
> z zapytaniem jakie mam opcje i do kiedy musze sie okreslic.
> zebym zawarl nowa umowe najpozniej na tydzien-dwa

ciach

I ma rację. Nowa umowa wchodzi w życie z pierwszym dniem nowego okresu rozliczeniowego ale pod warunkiem, ze została wprowadzona do systemu najpóźniej 7 dni przed końcem aktualnego okresu rozliczeniowego (nie umowy)

Pod warunkiem że została wprowadzona najpóźniej 7 dni przed końcem okresu ? co za bzdura? to chyba tylko w ge300 tak jest. Normalnie wystarczy min 2 dni przed nowym okresem aby udało jej się wejść w życie i system ją zaaprobował...

--

Podpisanie umowy a poczatek jej obowiazywania (Plus)