Podpowiedzcie co robić?

Data: 2012-05-15 16:51:32
Autor: Michał V-R
Podpowiedzcie co robić?
W dniu 2012-05-12 23:44, sasza7 pisze:
Witam wszystkich!
Na motocyklu jeżdżę od roku. Udało mi się kupić okazyjnie xj600 z '88, motocykl jest zblokowany.
Natomiast problem polega na tym, że moja jazda to ciągła obawa, nie czuję się na niej pewnie. Na początku myślałem, że muszę się rozjeździć itp. po zostaniu mistrzem prostej (źle się wziąłem do brania zakrętu, złapałem piach przy poboczu i zaliczyłem glebę (ja cały (nawet śladu nie ma), moto już też)) zacząłem się jeszcze bardziej zastanawiać czy to ma sens.
Jednym słowem nie ogarniam zbytnio, choć nadal chcę jeździć.
I teraz właśnie nie wiem co robić. Z tego co zauważyłem system doszkalania motocyklistów nie istnieje (chyba że się mylę i jest coś w Łodzi?). Na własną rękę przeczytałem większość dostępnych u nas książek o technice jazdy, ćwiczyłem trochę na parkingach (ostre hamowanie, ósemki, slalom, pochylenie w zakrętach).
Wiem, że najbardziej człowiek uczy się jeżdżąc i może za dużo wymagam od siebie (startowałem samochodem w KZK, teraz na motocyklu nie odważyłbym się nawet wystartować), ale chciałbym żeby jazda sprawiała mi frajdę tak jak jazda samochodem, żebym w pełni (no w 95%) miał wpływ na motocykl.

Zanim zupełnie zrezygnuje chciałbym spróbować jeszcze raz. I tu właśnie pojawia się pytanie co robić?
Czy sprzedanie tego złomu i zakup czegoś mniejszego (i dużo nowszego) ma sens? Myślałem nad YBR250 ale on jest ciężko dostępny raczej, może ER5? Czy to ma jakiś sens?

Najpierw daj komus doswiadczonemu, niech przejedzie sie twoim motocyklem, jezeli stwierdzi, ze moto dobre, czyli kapcie zawiecha itd, to problem lezy w tobie, bedziesz wtedy wiedzial co zrobic, najlepiej jakbys pojezdzil z kims doswiadczonym, na dwa motocykle, wtedy sie nauczysz wiecej.

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Podpowiedzcie co robić?