Podrabiany znak towarowy i sprawa w prokuraturze

Data: 2009-05-09 18:13:24
Autor: Jd.
Podrabiany znak towarowy i sprawa w prokuraturze

Użytkownik "Glexu" <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl> napisał w wiadomości news:gu10it$26b$1inews.gazeta.pl...
Witam.

W marcu zamówiłem 100 opakowań towaru (z HK czy innej części Azji). Po dotarciu towaru do PL okazało się że to podróbki (serio o tym nie wiedziałem) - Urząd Celny zakwalifikował towar jako podróbki i poinformował właściciela znaku towarowego (a właściwie firmę reprezentująca producenta na terenie PL)o tym fakcie, a do mnie wysłał protokół zatrzymania towaru do wyjaśnienia. Od tego czasu do dzisiaj kilkukrotnie dzwoniłem osobiście do UC z pytaniami na jakim etapie jest sprawa, dosłałem wszystkie wymagane rachunki itp za zakupiony towar ale żadnych informacji więcej nie otrzymałem - ani telefonicznie, ani pisemnie.

Coś tu kiedyś ktoś pisał o sprawie sporowadzenia baterii do telefonów Nokia które okazały się podróbkami, okoliczności analogiczne.

--
Jaroslaw Dubowski, Bytom   jdubowski@interia.pl

Podrabiany znak towarowy i sprawa w prokuraturze