Podróba miłości bliźniego

Data: 2011-01-10 20:02:04
Autor: Janek Wlodak
Podróba miłości bliźniego

"abc" <abc@wp.pl>

Jakich bredni byś ksiądz nie cytował, fakt zostanie faktem - te pieniądze nie wyląduja na waszych tacach.

Data: 2011-01-10 20:10:36
Autor: abc
Podróba miłości bliźniego
Jakich bredni byś ksiądz nie cytował, fakt zostanie faktem - te pieniądze
nie wyląduja na waszych tacach.

Nie jestem księdzem i nie cytuję bredni.

Data: 2011-01-10 20:17:44
Autor: Janek Wlodak
Podróba miłości bliźniego

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4d2b59b1$0$2497$65785112news.neostrada.pl...
Jakich bredni byś ksiądz nie cytował, fakt zostanie faktem - te pieniądze
nie wyląduja na waszych tacach.

Nie jestem księdzem i nie cytuję bredni.

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

Jesteś klechą, nie kłam. Gdybyś nie był, to znaczyło by, że jesteś psychicznie chory.  A cytujesz tylko i wyłącznie brednie. Nie zdażyło ci się w historii tej grupy zacytowanie czegoś z sensem.

Data: 2011-01-10 20:22:08
Autor: abc
Podróba miłości bliźniego
Skoro wolisz dyskutować z wytworem własnej wyobraźni, to sobie dyskutuj.

Pas.

Data: 2011-01-10 22:05:26
Autor: K.S.
co za chamuś!
Użytkownik "Janek Wlodak" <wlodakjanek@netia.pl> napisał w wiadomości news:igfm0q$qrn$1news01.versatel.de...

[...]

Co za chamuś i dureń!
Co za popis!
I "zdażyło" to nie jest literówka.

Data: 2011-01-11 00:36:35
Autor: Janek Wlodak
co za chamuś!

"K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:igfsau$pl7$1news.onet.pl...
[...]

A ty co, kolega z seminarium? Czy może ta sama siostra wam piguły podaje?

Podróba miłości bliźniego