Podróbki opon

Data: 2015-10-27 21:00:19
Autor: Budzik
Podróbki opon
Czy zdarzają się bieżnikowane podróbki markowych opon?

Czy nowa opona może mieć resztki gumy  na lączeniu bieznika i boku opony (taki cienki, pofalowany, kilku milimetrowy fartuszek)

Data: 2015-10-27 23:15:14
Autor: Tomasz Pyra
Podróbki opon
Dnia Tue, 27 Oct 2015 21:00:19 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Czy zdarzają się bieżnikowane podróbki markowych opon?

Chyba się nie spotkałem :)

Czy nowa opona może mieć resztki gumy  na lączeniu bieznika i boku opony (taki cienki, pofalowany, kilku milimetrowy fartuszek)

Zdarza się, tak samo jak "włoski".

Data: 2015-10-28 00:57:38
Autor: PiteR
Podróbki opon
na  ** p.m.s **  Budzik pisze tak:

Czy zdarzają się bieżnikowane podróbki markowych opon?

To chyba samobójca wprowadzałby takie do obrotu. Nie dlatego że podróbki tylko że bieżnikowane. Bieżnikowane łatwo wykryć. Chyba że masz na myśli podróbki bieżnikowanych.

Czy nowa opona może mieć resztki gumy  na lączeniu bieznika i boku
opony (taki cienki, pofalowany, kilku milimetrowy fartuszek)

no moje miały ale max gdzieś dwu milimetrowy. Zauważyłem przeszedłem do porządku dziennego. Z ciekawości przy okazji zapytam bogów od opon z Michelin.

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Podróbki opon