Podróż Ojca Świętego do Niemiec - dzień 1

Data: 2011-09-22 08:28:22
Autor: abc
Podróż Ojca Świętego do Niemiec - dzień 1
Berlin

10.30 - przylot papieża na międzynarodowe lotnisko Berlin-Tegel, oficjalne
powitanie.

11.15 - ceremonia powitania przez prezydenta Niemiec na zamku Bellevue.
Przemówienie Ojca Świętego.

12.50 - oficjalne spotkanie z kanclerz federalną w Akademii Katolickiej,
siedzibie Konferencji Biskupów Niemieckich w Berlinie.

13.30 - obiad w Akademii Katolickiej.

16.15 - wizyta w parlamencie federalnym - Bundestagu w Reichstagu.
Przemówienie Ojca Świętego.

17.15 - spotkanie z reprezentacją wspólnoty żydowskiej w Reichstagu.
Przemówienie Ojca Świętego.

18.30 - Msza św. na Stadionie Olimpijskim w Berlinie. Homilia Ojca Świętego.

Transmisje na żywo w TV Trwan http://www.tv-trwam.pl/

Data: 2011-09-21 23:54:26
Autor: Antenka
Podróż Ojca Świętego do Niemiec - dzień 1
On 22 Wrz, 08:28, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Berlin

10.30 - przylot papie a na mi dzynarodowe lotnisko Berlin-Tegel, oficjalne
powitanie.

11.15 - ceremonia powitania przez prezydenta Niemiec na zamku Bellevue.
Przem wienie Ojca wi tego.

12.50 - oficjalne spotkanie z kanclerz federaln w Akademii Katolickiej,
siedzibie Konferencji Biskup w Niemieckich w Berlinie.

13.30 - obiad w Akademii Katolickiej.

16.15 - wizyta w parlamencie federalnym - Bundestagu w Reichstagu.
Przem wienie Ojca wi tego.

17.15 - spotkanie z reprezentacj wsp lnoty ydowskiej w Reichstagu.
Przem wienie Ojca wi tego.

18.30 - Msza w. na Stadionie Olimpijskim w Berlinie. Homilia Ojca wi tego..

Transmisje na ywo w TV Trwanhttp://www.tv-trwam.pl/

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

Święty Michale Archaniele chroń Ojca Świętego Benedykta XVI przed
sforą wilków - przed zbokami, heretykami, satanistami i innymi
sługami szatana! Amen.

Antenka

Data: 2011-09-22 12:19:14
Autor: Andy Niwiński
Podróż Ojca Świętego do Niemiec - dzień 1

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl>
Święty Michale Archaniele chroń Ojca Świętego Benedykta XVI przed
sforą wilków - przed zbokami, heretykami, satanistami i innymi
sługami szatana! Amen.

Antenka

Znaczy się co? Ma nie wracać do Watykanu, nie odwiedzić żadnego biskupa, nie gadać z księżmi?

Data: 2011-09-22 16:59:50
Autor: sofu

Użytkownik "Andy Niwiński" <andyniwinski@interia.pl> napisał w wiadomości news:j5f23a$8pe$1dont-email.me...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Ma, tylko oni nie mają mu zrobić z tylka garażu.
I pewnie o to chodziło niejakiemu Antence?!

sofu

Data: 2011-09-22 15:18:54
Autor: stevep
Dnia 22-09-2011 o 08:54:26 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

Ale przede wszystkim przed fanatycznymi idiotami.

--
stevep

Data: 2011-09-22 09:08:07
Autor: Zdzisław Dziabas
Użytkownik - abc napisał:
[...]

Zapowiada się emocjonująco.

Data: 2011-09-22 00:28:26
Autor: Antenka
Podróż Ojca Świętego do Niemiec - dzień 1
On 22 Wrz, 09:08, Zdzisław Dziabas <przegh...@te.wybohy.po> wrote:
U ytkownik - abc napisa :

> [...]

> Przem wienie Ojca wi tego.

> 18.30 - Msza w. na Stadionie Olimpijskim w Berlinie. Homilia Ojca

Zapowiada si emocjonuj co.<

No cóż Ojciec Święty jedzie w gniazdo heretyków i odszczepieńców. To
nie Bawaria. :- /

Święty Michale Archaniele...

Antenka

Data: 2011-09-22 20:03:04
Autor: Grzegorz Z.
Podróż Ojca Świętego do Niemiec - dzień 1
Antenka napisał:

Święty Michale Archaniele...

Skurw się za nami :))))

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-09-23 11:03:06
Autor: Antenka
Podróż Ojca Świętego do Niemiec - dzień 1
On 22 Wrz, 20:03, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Wstawiaj się za nami :))))

Spadaj zboku! :-E

Antenka

Data: 2011-09-22 13:26:40
Autor: boukun
Podróż Ojca Świętego do Niemiec - dzień 1

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

17.15 - spotkanie z reprezentacją wspólnoty żydowskiej w Reichstagu.
Przemówienie Ojca Świętego.

I tu podziękuje Żydom za ich religie, którą dzięki nim może uprawiać i dzięki której może pasożytować na gojach...

boukun

Data: 2011-09-23 17:26:57
Autor: pluton
Podróż Ojca Świętego do Niemiec - dzień 1
Berlin

10.30 - przylot papieża na międzynarodowe lotnisko Berlin-Tegel, oficjalne
powitanie.

Nie zrobili mu mgly ?

Nullification

Podróż Ojca Świętego do Niemiec - dzień 1