Podróż Ojca Świętego do Niemiec - dzień 4

Data: 2011-09-25 10:29:59
Autor: abc
Podróż Ojca Świętego do Niemiec - dzień 4
Niedziela 25 września 2011

10.00 - Msza św. na lotnisku sportowym. Homilia Ojca Świętego. Modlitwa
Anioł Pański. Rozważanie Ojca Świętego.

12.45 - obiad z członkami Konferencji Biskupów Niemiec w seminarium
duchownym.

16.20 - spotkanie z członkami Trybunału Konstytucyjnego w seminarium
duchownym.

17.00 - spotkanie z katolikami zaangażowanymi w życie kościelne i
społeczne - Dom Muzyki. Przemówienie Ojca Świętego.

18.45 - ceremonia pożegnania na lotnisku w Lahr. Przemówienie Ojca Świętego.

19.15 - odlot do Rzymu.

Rzym
20.45 - przylot na lotnisko Ciampino

Transmisja na żywo http://www.tv-trwam.pl/

Data: 2011-09-25 04:47:00
Autor: tadek niejadek
Podróż Ojca Świętego do Niemiec - dzień 4
On 25 Wrz, 10:29, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Niedziela 25 wrze nia 2011

10.00 - Msza w. na lotnisku sportowym. Homilia Ojca wi tego. Modlitwa
Anio Pa ski. Rozwa anie Ojca wi tego.

12.45 - obiad z cz onkami Konferencji Biskup w Niemiec w seminarium
duchownym.

16.20 - spotkanie z cz onkami Trybuna u Konstytucyjnego w seminarium
duchownym.

17.00 - spotkanie z katolikami zaanga owanymi w ycie ko cielne i
spo eczne - Dom Muzyki. Przem wienie Ojca wi tego.

18.45 - ceremonia po egnania na lotnisku w Lahr. Przem wienie Ojca wi tego.

Transmisja na ywohttp://www.tv-trwam.pl/

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

moja corka przebywajaca w tym czasie w Berlinie widziala dosc liczne
grupy przeciwnikow wizyty... miedzy innymi mieli transparent z haslem
przkonujacym ze krolik wielkanocny zyje. czyli cos na ksztalt "rozowej
alternatywy".

Data: 2011-09-25 14:14:04
Autor: abc
Podróz Ojca Swietego do Niemiec - dzien 4
moja corka przebywajaca w tym czasie w Berlinie widziala dosc liczne
grupy przeciwnikow wizyty...

Motloch jest w kazdym kraju.

--
Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

Data: 2011-09-25 14:45:29
Autor: pluton
Podróz Ojca Swietego do Niemiec - dzien 4

> moja corka przebywajaca w tym czasie w Berlinie widziala dosc liczne
> grupy przeciwnikow wizyty...

Motloch jest w kazdym kraju.

I czasem bije reporterow.

Nullification

Data: 2011-09-25 19:22:50
Autor: Polok_Prawdziwy
Użytkownik - pluton napisał:
moja corka przebywajaca w tym czasie w Berlinie widziala dosc liczne
grupy przeciwnikow wizyty...

Motloch jest w kazdym kraju.

I czasem bije reporterow.

Za ciebie też się bierzemy. Ja ci kurwa dam STASI pajacu.

Dominik

Podróż Ojca Świętego do Niemiec - dzień 4