Podróż - assistance

Data: 2012-04-20 07:28:34
Autor: Agent
Podróż - assistance

Użytkownik "x-files" <downon@gmail.com> napisał w wiadomości news:jmpq40$715$1inews.gazeta.pl...
cześć,
szykuje mi się wyjazd do Holandi na jakiś tydzień.
Mój samochód ma już z 9 lat, niby wszystko ok, ale
wiadomo po drodze wszystko może się zdarzyć,
reasumując (nigdy wcześniej takiego ubez. nie miałem)
czy można wykupić jakiś pakiet zapewniający naprawę w trasie, holowanie i etc na okres np tygodnia?
jaki pi razy drzwi może być koszt ubez, jaką firmę wybrać? macie coś przetestowane na własnej skórze?

W PZU jest coś podobnego. Za zakres obejmujący m.in próbe naprawy na miejscu, holowanie do warsztatu, rozruch akumulatora, dowóz paliwa, nocleg do 3 dni i auto zastępcze do chyba tez 3 dni oraz inne usługi jak dodatkowy kierowca który pojedzie z Toba po odbiór auta zapłaciłem za rok 169 zł. Ale zobacz czy nie masz już tego w zakresie AC lub nawet OC.

Podróż - assistance