Podroz do Wloch

Data: 2009-08-10 08:06:05
Autor: Marcin
Podroz do Wloch
Wybieram sie na wakacje do Wloch
Jak najwygodniej/najprosciej placic za paliwo, autostrady, winiety itp. w Niemczech, Austrii i Wloszech ?

Data: 2009-08-10 08:45:18
Autor: Jarek Wójtowicz
Podroz do Wloch
Marcin <marcin@o2.pl> napisał(a):
Wybieram sie na wakacje do Wloch
Jak najwygodniej/najprosciej placic za paliwo, autostrady, winiety itp. w Niemczech, Austrii i Wloszech ?

Najlepsza jest wymiana barterowa. Za pęto suchej krakowskiej można przejechać
jakieś 50 km autostradą...

--
Jarek
Volvo S80 2.9 B6294S2 196KM Geartronic

Data: 2009-08-10 08:53:34
Autor: dziadekJacek
Podroz do Wloch
Uzytkownik "Marcin" <marcin@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h5odce$k00$1inews.gazeta.pl...
Wybieram sie na wakacje do Wloch
Jak najwygodniej/najprosciej placic za paliwo, autostrady, winiety itp. w Niemczech, Austrii i Wloszech ?

Najlepiej karta, honoruja zarówno karty kredytowe jak i platnicze, ale za autostrady lepiej na wszelki wypadek przygotowac gotówke (nie wiem czemu ale czasem nasze karty nie sa przyjmowane przez zagraniczne terminale), pozatym czasem zycza sobie karte z wypuklymi napisami, ale nie mam pojecia co za róznica. Tak czy inaczej 90% transakcji przeprowadziem karta i byl luzik ;)
--

dziadekJacek

http://www.youtube.com/user/trajanz

Data: 2009-08-10 09:54:44
Autor: Marcin
Podroz do Wloch
dziadekJacek wrote:
[...]

Najlepiej karta, honoruja zar�wno karty kredytowe jak i platnicze, ale za autostrady lepiej na wszelki wypadek przygotowac got�wke (nie wiem czemu ale czasem nasze karty nie sa przyjmowane przez zagraniczne terminale), pozatym czasem zycza sobie karte z wypuklymi napisami, ale nie mam pojecia co za r�znica. Tak czy inaczej 90% transakcji przeprowadziem karta i byl luzik ;)
Ok, dzieki. Wlasnie zamowilem Vista Gold z wypuklymi napisami.

Data: 2009-08-10 08:48:18
Autor: Jarek Wójtowicz
Podroz do Wloch
dziadekJacek wrote:
> [...]

Ok, dzieki. Wlasnie zamowilem Vista Gold z wypuklymi napisami.

Trochę się pośpieszyłeś... 22 października wychodzi nowy Windows. Wprawdzie nie Gold tylko Seven, ale moim zdaniem powinieneś odczekać...
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Data: 2009-08-11 06:31:35
Autor: MaxRedaktor
Podroz do Wloch
On 10 Sie, 08:06, Marcin <mar...@o2.pl> wrote:
Wybieram sie na wakacje do Wloch
Jak najwygodniej/najprosciej placic za paliwo, autostrady, winiety itp.
w Niemczech, Austrii i Wloszech ?

Zerknij tu:
http://forum.gazeta.pl/forum/w,206,64194429,64194429,Autem_do_Wloch_kilka_rad.html

Jck