Podróż dookoła świata - http://www.journeyfarbeyond.com

Data: 2010-10-21 07:36:19
Autor: Sybi
Podróż dookoła świata - http://www.journeyfarbeyond.com
Użytkownik "Jacek Woynarowski" napisał:
Na stronie http://www.journeyfarbeyond.com jest trochę materiału, żeby gula
rozhuśtać. Polecam lekturę i wgląd w materiały, które 'młody' sam skrupulatnie
kleci. Nawet mu to zgrabnie idzie, w mojej głęboko subiektywnej ocenie.
Zresztą, zobaczcie sami...

Podgladam se strone i pomimo wyraznych dowodow np. w postaci zdjec jeszcze nie wierze ze On pojechal jednak w te trase;)) Za dlugo trwaly przygotowania i za duzo o tym gadalismy;)) Ja pitole On naprawde pojechal!!
W glowie sie nie miesci jaki Mlody jest odwazny (albo glupi:) ale oczywiscie zazdraszczam.
Poxniej pewnie jakas ksiazke napisze jak jakis Tony Halik;)
--
Pozdr
Sybi

Data: 2010-10-21 22:23:21
Autor: (pj)
Podr�� dooko�a �wiata - http:/ /www.journeyfarbeyond.com
W dniu 2010-10-21 07:36, Sybi pisze:

Podgladam se strone i pomimo wyraznych dowodow np. w postaci zdjec jeszcze
nie wierze ze On pojechal jednak w te trase;)) Za dlugo trwaly przygotowania
i za duzo o tym gadalismy;))

Paczpan, jak to sprecla mozna zycia towarzyskiego, co to je sie kiedys wspoltworzylo, odpryski sledzic,...

--
pozdr, pj
ostatnio gsx1300r

Podróż dookoła świata - http://www.journeyfarbeyond.com