Podróż za jeden uśmiech

Data: 2010-01-13 19:41:24
Autor: boukun
Podróż za jeden uśmiech
Naprawdę, ostatnio wszyscy w TV wspominają dobre czasy. Oglądam z dziećmi wspaniały, biało-czarny film z roku 1970 i dzieci są zafascynowane tamtymi pieknymi czasami. Oglądając "Podróż za jeden usmiech", zaraz widzę siebie, ale tak jakoś pomiędzy Poldkiem i Dudusiem. Z Poldka miałem zadziorny, pewny siebie charakter i breloczek przypiety u paska http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/71/main/aa06165e73.jpeg (breloczek pamiętam był z gołą dupą), a z Dudusia wyprasowaną czysta koszulę i spodnie wyprasowane na kancik i uszyte przez tatusia... Tyle, że to było 4 lata później...

Jak komuś nie wsmak, to może przełączyć znów na czterech pancernych, albo na Bonanzę, zapomnimy choć na chwilę o wojnie i okupacji przez syjono-amerykanów naszego zniewolonego kraju...

boukun

Data: 2010-01-13 11:24:11
Autor: Woland
Podróż za jeden uśmiech
boukun napisał(a):

tak jako� pomi�dzy Poldkiem i Dudusiem.

Któryś z tych dwóch został żulem na starość, tylko nie pamiętam
który...

Data: 2010-01-13 23:07:06
Autor: boukun
Podróż za jeden uśmiech

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:df22cfb4-18ec-4c41-8656-d58234928590h9g2000yqa.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

tak jako� pomi�dzy Poldkiem i Dudusiem.

Któryś z tych dwóch został żulem na starość, tylko nie pamiętam
który...
-- -- -- -- -- -- --
Poldek, ale się odbił, gra teraz zdaje się w Plebanii...

boukun

Data: 2010-01-13 13:34:27
Autor: Marek
Podróż za jeden uśmiech
On 13 Sty, 19:41, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

No i po takim zohydzeniu wlasnego kraju w oczach dzieci , doczekasz
sie ze corka wroci z USA, po tym, jak jej czarny syjono-amerykanin
dziecko zrobi i na ulice wykopie.

Data: 2010-01-14 06:56:07
Autor: Paweł J.
Podróż za jeden uśmiech

<No i po takim zohydzeniu wlasnego kraju w oczach dzieci , doczekasz
sie ze corka wroci z USA, po tym, jak jej czarny syjono-amerykanin
dziecko zrobi i na ulice wykopie.

Widzę, że już to przeżyłeś...

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4769 (20100113) __________

Data: 2010-01-13 19:45:51
Autor: awe
Podróż za jeden uśmiech
Boukun ty jestes sentymentalny czerwoniec.
awe

Data: 2010-01-13 19:59:48
Autor: boukun
Podróż za jeden uśmiech

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hil4c8$ams$1news.onet.pl...
Boukun ty jestes sentymentalny czerwoniec.
awe

A ty głupi dzwoniec... Wszystko wkoło jest czerwone...

boukun

Data: 2010-01-14 10:23:58
Autor: awe
Podróż za jeden uśmiech

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hil5fe$kbe$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
chyba pod twoja czacha
awe

Data: 2010-01-13 19:54:44
Autor: boukun
Podróż za jeden uśmiech

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hil4cu$jo8$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Kuźwa, ja tam mam jeszcze krzyżyk na szyi, na srebrnym łańcuszku... Jak jakieś Turki się nosiliśmy...

boukun

Data: 2010-01-14 07:32:21
Autor: Piotr
Podróż za jeden uśmiech
Dnia Wed, 13 Jan 2010 19:41:24 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Taa, życie to podróż, czasem za jeden uśmiech...
http://zdrowie.onet.pl/1593641,2041,,,,moj_psychomaz,psychologia.html
--
Czego to ludzie z żalu nie zrobią:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-14 13:44:45
Autor: boukun
Podróż za jeden uśmiech

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:himdp8$vq3$1news.onet.pl...
[...]

Głupi Piotruś jak widać się samobiczuje...

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotruś, grzeczny, ssij
pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI
Historia dotyczy głupiego Piotrusia z pl.soc.polityka Głupi Piotruś stale napala
się, zrobić mi laskę...

boukun

Podróż za jeden uśmiech