Podróż za jeden uśmiech

Data: 2010-01-13 19:54:44
Autor: boukun
Podróż za jeden uśmiech

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hil4cu$jo8$1nemesis.news.neostrada.pl...
Naprawdę, ostatnio wszyscy w TV wspominają dobre czasy. Oglądam z dziećmi wspaniały, biało-czarny film z roku 1970 i dzieci są zafascynowane tamtymi pieknymi czasami. Oglądając "Podróż za jeden usmiech", zaraz widzę siebie, ale tak jakoś pomiędzy Poldkiem i Dudusiem. Z Poldka miałem zadziorny, pewny siebie charakter i breloczek przypiety u paska http://photos.nasza-klasa.pl/8000061/71/main/aa06165e73.jpeg (breloczek pamiętam był z gołą dupą),

Kuźwa, ja tam mam jeszcze krzyżyk na szyi, na srebrnym łańcuszku... Jak jakieś Turki się nosiliśmy...

boukun

Podróż za jeden uśmiech