Podró¿e kulinarne Mak³owicza ....

Data: 2009-08-23 11:56:54
Autor: MH
Podró¿e kulinarne Mak³owicza ....
Dzisiaj by³ w izraelu i robi³ jaki¶ bybe³..

MH

Data: 2009-08-23 19:10:10
Autor: boukun
Podró¿e kulinarne Mak³owicza ....

U¿ytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:7b4d.00000115.4a911266newsgate.onet.pl...
Dzisiaj by³ w izraelu i robi³ jaki¶ bybe³..

MH

On tam co chwila do swojego Heimat jedzie...

boukun

Data: 2009-08-23 12:33:13
Autor: Antenka
On 23 Sie, 19:10, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U¿ytkownik "MH" <logizn...@op.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:7b4d.00000115.4a911266newsgate.onet.pl...

> Dzisiaj by³ w izraelu i robi³ jaki¶ bybe³..

> MH

On tam co chwila do swojego Heimat jedzie...

boukun

Podobno jest ormiañskiego pochodzenia - rzeczywi¶cie ma ten typ urody.
A jako ciekawostkê mogê powiedzieæ, ¿e kiedy¶ by³ wywiad z jego ¿on± -
wsypa³a go mówi±c, ¿e p. Robert wcale dobrze nie gotuje. Dziecko
potwierdzi³o, ¿e nie lubi specja³ów tatusia :D. Ale facet ma talent -
z wielk± dramaturgi± tworzy dania przed kamer± haha

Antenka

Data: 2009-08-23 22:18:07
Autor: boukun
Podró¿e kulinarne Mak³owicza ....

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:a4540ff0-637f-46e1-a98f-54f00db4d87c34g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

potwierdzi³o, ¿e nie lubi specja³ów tatusia :D. Ale facet ma talent -
z wielk± dramaturgi± tworzy dania przed kamer± haha

Nic tam takiego nie potrafi. Idzie mu to przyrz±dzanie mozolnie i niezrêcznie. Jedyny dobry kucharz w TVP, to jest Karol Okrasa!

boukun

Data: 2009-08-23 23:17:32
Autor: MH
Podró¿e kulinarne Mak³owicza ....

Nic tam takiego nie potrafi. Idzie mu to przyrz±dzanie mozolnie i niezrêcznie. Jedyny dobry kucharz w TVP, to jest Karol Okrasa!

Zgadza siê !!!  Dorzucê jeszcze Pascala , no ale on nie taki ca³kiem Polak..

MH

Data: 2009-08-23 23:28:27
Autor: boukun
Podró¿e kulinarne Mak³owicza ....

U¿ytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:7b4d.0000016b.4a91b1ecnewsgate.onet.pl...

[...]

Pascal to przyg³up, tylko kostki knora kruszy i kajecik reklamuje...

boukun

Data: 2009-08-24 05:59:02
Autor: Slavinka
Podró¿e kulinarne Mak³owicza ....

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

Nic tam takiego nie potrafi. Idzie mu to przyrz±dzanie mozolnie i
niezrêcznie.
Jedyny dobry kucharz w TVP, to jest Karol Okrasa!

Dodam Ewuniê!.

Data: 2009-08-24 05:57:40
Autor: Slavinka
> [...]

potwierdzi³o, ¿e nie lubi specja³ów tatusia :D. Ale facet ma talent -
z wielk± dramaturgi± tworzy dania przed kamer± haha

I oduczyli¶my go wsadzania palucha w potrawy, pewnie dlatego, ¿eby nikt z
kamerzystów nie próbowa³ czy dobre...

Data: 2009-08-23 23:07:52
Autor: Antenka
Podró¿e kulinarne Mak³owicza ....
I oduczyli¶my go wsadzania palucha w potrawy, pewnie dlatego, ¿eby nikt z
kamerzystów nie próbowa³ czy dobre...

Bez wsadzenia palucha w potrawê i oblizania go, specja³ jest niewa¿ny
hihi - tak mawia moja kuzynka, no ale ona jest strasznym
³akomczuchem ;) Nie powiem, ¿e to jest higieniczne ;-)

Robert jest tak przekonywuj±cy, ¿e nikt nie ma w±tpliwo¶ci, ¿e to s±
same pyszno¶ci - z wyj±tkiem jego rodziny :D

Antenka

Podró¿e kulinarne Mak³owicza ....