Podróże kulinarne Makłowicza ....

Data: 2009-08-23 19:10:10
Autor: boukun
Podróże kulinarne Makłowicza ....

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:7b4d.00000115.4a911266newsgate.onet.pl...
Dzisiaj był w izraelu i robił jakiś bybeł..

MH

On tam co chwila do swojego Heimat jedzie...

boukun

Data: 2009-08-23 12:33:13
Autor: Antenka
On 23 Sie, 19:10, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "MH" <logizn...@op.pl> napisał w wiadomościnews:7b4d.00000115.4a911266newsgate.onet.pl...

> Dzisiaj był w izraelu i robił jakiś bybeł..

> MH

On tam co chwila do swojego Heimat jedzie...

boukun

Podobno jest ormiańskiego pochodzenia - rzeczywiście ma ten typ urody.
A jako ciekawostkę mogę powiedzieć, że kiedyś był wywiad z jego żoną -
wsypała go mówiąc, że p. Robert wcale dobrze nie gotuje. Dziecko
potwierdziło, że nie lubi specjałów tatusia :D. Ale facet ma talent -
z wielką dramaturgią tworzy dania przed kamerą haha

Antenka

Data: 2009-08-23 22:18:07
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:a4540ff0-637f-46e1-a98f-54f00db4d87c34g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

potwierdziło, że nie lubi specjałów tatusia :D. Ale facet ma talent -
z wielką dramaturgią tworzy dania przed kamerą haha

Nic tam takiego nie potrafi. Idzie mu to przyrządzanie mozolnie i niezręcznie. Jedyny dobry kucharz w TVP, to jest Karol Okrasa!

boukun

Data: 2009-08-23 23:17:32
Autor: MH
Podróże kulinarne Makłowicza ....

Nic tam takiego nie potrafi. Idzie mu to przyrządzanie mozolnie i niezręcznie. Jedyny dobry kucharz w TVP, to jest Karol Okrasa!

Zgadza się !!!  Dorzucę jeszcze Pascala , no ale on nie taki całkiem Polak..

MH

Data: 2009-08-23 23:28:27
Autor: boukun

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:7b4d.0000016b.4a91b1ecnewsgate.onet.pl...

[...]

Pascal to przygłup, tylko kostki knora kruszy i kajecik reklamuje...

boukun

Data: 2009-08-24 05:57:40
Autor: Slavinka
> [...]

potwierdziło, że nie lubi specjałów tatusia :D. Ale facet ma talent -
z wielką dramaturgią tworzy dania przed kamerą haha

I oduczyliśmy go wsadzania palucha w potrawy, pewnie dlatego, żeby nikt z
kamerzystów nie próbował czy dobre...

Data: 2009-08-23 23:07:52
Autor: Antenka
Podróże kulinarne Makłowicza ....
I oduczyliśmy go wsadzania palucha w potrawy, pewnie dlatego, żeby nikt z
kamerzystów nie próbował czy dobre...

Bez wsadzenia palucha w potrawę i oblizania go, specjał jest nieważny
hihi - tak mawia moja kuzynka, no ale ona jest strasznym
łakomczuchem ;) Nie powiem, że to jest higieniczne ;-)

Robert jest tak przekonywujący, że nikt nie ma wątpliwości, że to są
same pyszności - z wyjątkiem jego rodziny :D

Antenka

Podróże kulinarne Makłowicza ....