Podróże po krakowskich boiskach - odcinek 34

Data: 2009-12-05 04:00:35
Autor: ligwan
Podróże po krakowskich boiskach - odcinek 34
Pierwsze pozytywne zaskoczenie spotkało mnie przy bramie. Po wniesieniu
stosownej opłaty, otrzymałem bilet, którego mogłyby Grębałowiance
pozazdrościć nie tylko inne kluby A-klasy, a śmiało mógłbym zaryzykować
tezę, że nawet kluby III-ligowe. Prostota, kolory, aktualne i dokładne
informacje, kto, kiedy, z kim, w jakiej klasie, bramka, sylwetki dwóch
piłkarzy, z czego jeden w barwach klubowych, herb klubu - miodzio po
prostu.

A mógłbyś rzucić jakieś zdjęcie tego "pozytywnego zaskoczenia"? :)

Data: 2009-12-05 15:03:13
Autor: AJK
05-12-2009  o godz. 13:00 ligwan napisał:

[...]

A mógłbym :-) Postaram się dziś-jutro. Ale raczej jutro.
Może zresztą kiedyś zrobię specjalną "podróżową" galerię z biletami.

--
AJK

Data: 2009-12-06 15:49:43
Autor: AJK
[...]

Prosz...
http://img130.imageshack.us/img130/7477/grebalowiankabilet.jpg

Tak, wiem - prościzna, trzy kliparty i drukarka laserowa. A jednak jest
na tym bilecie wszystko, co powinno być, oczu kolorami i czcionkami nie
wypala itd. No i kiedy sobie przejrzę pamiątkowe bilety z innych meczów,
V, IV czy III ligi... No. Takie niedomówienie :-)

--
AJK

Data: 2009-12-08 01:55:01
Autor: ligwan
On 6 Gru, 15:49, AJK <to-co-w-podpi...@post.pl> wrote:

> [...]

wypala itd. No i kiedy sobie przejrzę pamiątkowe bilety z innych meczów,
V, IV czy III ligi... No. Takie niedomówienie :-)

Jak to mówią, najprostsze rozwiązania są najlepsze :)

Podróże po krakowskich boiskach - odcinek 34