Podsiodłówka Topeak Aero Wedge QuickClip lub alternatywy

Data: 2013-01-25 07:49:34
Autor: Wojtek Paszkowski
Podsiodłówka Topeak Aero Wedge QuickClip lub alternatywy

"chester" <chesteroni@gazeta.pl> wrote in message

Wpadła mi w oko torebka Topeak Aero Wedge QuickClip w wersji Large. No i
teraz mam rozkminę bo nie mogę znaleźć dwóch informacji:
a) jaką to ustrojstwo ma szerokość przy sztycy
b) czy może obcierać o uda, jeśli mam siodełko cofnięte na max (pewnie
może) ? Na to pytanie może odpowiedzieć tylko posiadacz tej torebki i to
do tego mający dość obszerne nogi :)

przy rozmiarze L uda najprawdopodobniej będą się stykały z torebką, torebka
będzie się lekko bujała, ale jest to nieodczuwalne (choć bardzo widoczne dla
osoby jadącej z tyłu)

Zapięcia plastikowe lubią się rozwalać przy okazji pierwszej lepszej
wywrotki, nie lepiej zapięcie na paski?

Torby podsiodłowe Topeaka nie są wzorem wytrzymałości, przy intensywnym
użyciu lubią się odpruwać paski, przecierać itp. Ale jak komuś nie
przeszkadza parę minut zabawy z igłą i nitką, to łatwo da się poprawić po
producencie najbardziej wrażliwe punkty.

Uważać trzeba też, jak już wspomniano, na wypadające lampki (mocowanie jest
dość luźne) - bezproblemowo można sobie z tym poradzić kawałkiem gumki
wyciętej z dętki, zabezpieczającej lampkę od spodu.

Szukam czegoś wodoodpornego, co będzie się dobrze trzymać,

Zwykła Aero Wedge dość łatwo przepuszcza wodę, wodoodporna jest tylko wersja
DryBag (mają też zapięcie rolowane zamiast zamka, za to nieco mniejszą
pojemność).

pozdr

Data: 2013-01-25 00:10:16
Autor: Piecia aka dracorp
Podsiod³ówka Topeak Aero Wedge QuickClip lub alternatywy
W dniu pi±tek, 25 stycznia 2013 07:49:34 UTC+1 u¿ytkownik Wojtek Paszkowski napisa³:

przy rozmiarze L uda najprawdopodobniej bêd± siê styka³y z torebk±, torebka

bêdzie siê lekko buja³a, ale jest to nieodczuwalne (choæ bardzo widoczne dla

osoby jad±cej z ty³u)
Ja mam jakiego¶ Topeaka, niestety nie pamiêtam modelu i rozmiaru. Mocowana na sztycy pod siod³em i fakt udami siê j± dotyka. A torba któr± mia³ Micha³ na wyprawie w Alpy? Michale je¶li jeste¶ co to by³o?

--
Piecia aka dracorp

Podsiodłówka Topeak Aero Wedge QuickClip lub alternatywy