Podsiodłówka Topeak Aero Wedge QuickClip lub alternatywy

Data: 2013-01-24 20:14:25
Autor: PeJot
Podsiodłówka Topeak Aero Wedge QuickClip lub alternatywy
W dniu 2013-01-24 18:17, chester pisze:

A może istnieją sensowne alternatywy? Szukam czegoś wodoodpornego, co
będzie się dobrze trzymać, miałem wcześniej torebkę Kellysa dopinaną do
siodełka i dość długo trzymała się dobrze, ale potem mocowanie się
wyrobiło (miało prawo po dobrych kilku latach).

U mnie najtańsza z Lidla daje radę kilka sezonów, aż do przetarcia. Po tym czasie i za tę cenę nie żal wyrzucić i kupić nową, razem z kompletem łatek.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Podsiodłówka Topeak Aero Wedge QuickClip lub alternatywy