Podskakujący prędkościomierz [długie]

Data: 2009-08-16 09:03:26
Autor: Hants
Podskakujący prędkościomierz [długie]
"Karol Y" <karolyyy@o2.pl> wrote in message news:h66sm1$30c$1node2.news.atman.pl...

W czterech roznych  'koreach', które ujezdzalem czujnik predkosci zaczynal sie w skrzyni biegów. W jednej, podobnie podskakiwala mi czasem wskazowka predkosciomierza, wystarczyło poprawic połaczenie przewodu.

Data: 2009-08-16 11:16:15
Autor: Karol Y
[...]

Dzięki. Będę wiedział gdzie jeszcze szukać.

--
Mateusz Bogusz

Podskakujący prędkościomierz [długie]