Podsłuchiwano dziennikarzy!

Data: 2010-10-08 11:01:47
Autor: wekon
Podsłuchiwano dziennikarzy!
Data: 2010-10-08 11:23:43
Autor: Neko
Podsłuchiwano dziennikarzy!
Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,7155842,Media__ABW_podsluchiwala_Rymanowskiego_i_dziennikarza.html

No tak. Dzisiaj jakies uchwalnie budzetu czy cos w tym stylu ma byc
No to naczelny organ Tuska, czyli GW robi swoja robote: odwraca
uwage od spraw istotnych.

Czyli od krachu polskich finansow. No nic, poczekamy jeszcze 12 miesiecy...

Data: 2010-10-08 11:31:55
Autor: wekon
"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:i8mnvm$be$1news.onet.pl...
[...]

No i to w dodatku za rządów PO. Żeby nie było, że się zajmują tylko odgrzewanym kotletem z czasów PiS.

wekon

Data: 2010-10-08 15:46:52
Autor: cirrus
Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4caee50d$0$22805$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Prezio rzucił kotletem, a już cała armia pisowskich lemingów namiętnie powtarza.

--
stevep

Data: 2010-10-08 15:45:41
Autor: cirrus
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i8mnvm$be$1news.onet.pl...
[...]

A widziałeś salę sejmową podczas debaty o budżecie? Jak było 10% posłów to góra.

--
stevep

Data: 2010-10-08 11:34:22
Autor: boukun

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4caeddfc$0$20991$65785112news.neostrada.pl...
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,7155842,Media__ABW_podsluchiwala_Rymanowskiego_i_dziennikarza.html

wekon

Nie tylko dziennikarzy, te skurwysyny wszystkich podsłuchiwali, każdego szarego człowieka, psychopaci jebani...
Nigdy więcej mafii PiS...

boukun

Data: 2010-10-08 11:36:30
Autor: Neko
Podsłuchiwano dziennikarzy!
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Nie tylko dziennikarzy, te skurwysyny wszystkich podsłuchiwali,

Ciebie tez podsluchiwali?

Data: 2010-10-08 11:48:32
Autor: boukun

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i8monk$29q$1news.onet.pl...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Nie tylko dziennikarzy, te skurwysyny wszystkich podsłuchiwali,

Ciebie tez podsluchiwali?

A jakże, tu na grupie z językiem na wierzchu. Wymyslili sobie w ostateczności jakiś "antysemityzm", że niby nie lubię Ziobry i Kaczyńskiego i innych syjonistów... i nie mogę się pogodzić z dominacja i uprzywilejowaniem narodu dobranego, dołożyli do tego, że nie chcę się legitymować z zainstalowanych w swoim (rodzinnym) prywatnym komputerze programów...

Czuby, żądni "sukcesu"... za wszelką cenę...

boukun

Data: 2010-10-08 11:50:45
Autor: Neko
[...]

Miales lewego Windowsa? :)

Data: 2010-10-08 12:20:44
Autor: boukun

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i8mpid$4eu$1news.onet.pl...
[...]

Nie ma czegoś takiego jak lewy windows na prywatnym komputerze. Chuj to policję i prokurature obchodzi (powinno obchodzić), w co ja sie bawię w swoim domu.....

boukun

Data: 2010-10-08 12:59:06
Autor: Neko
[...]

Jesli w swoim domu zabijesz kumpla i schowasz go w tapczanie to wierz
mi, ze policje i prokuratora powinno to zainteresowac.

Data: 2010-10-08 13:10:43
Autor: boukun

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i8mu3l$gku$1news.onet.pl...
[...]

Porównanie nie na miejscu. Morderstwo, to nie zabawa... i eksperymentowanie czy edukowanie na programach komputerowych...

boukun

Data: 2010-10-08 13:27:52
Autor: Piotr

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8mug7$v7m$1mx1.internetia.pl...

[...]

Skąd Neko ma wiedzieć, że pojęcia abstrakcyjne, to dla ciebie wałkun jest abstrakcja, he, he...
Stąd pisze na Berdyczów.

Data: 2010-10-08 20:12:08
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <fajfus.1900@o2.pl> napisał w wiadomości news:i8mv7e$blf$1speranza.aioe.org...

[...]

No proszę, pedalisko głupi Piotruś już się przymila.
A potem psychol będzie głupa rżnął, że to ja się do niego przystawiam.

Brawo, brawo głupi Piotrusiu, spermy się nałykałeś i znów chcesz mi laskę
zrobić...

boukun

Data: 2010-10-08 14:11:45
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-08 13:10, boukun pisze:

[...]

No jasne że nie ten sam kaliber spraw. Ale jeżeli chcesz mieć pewność czy działałeś zgodnie z obowiązującym prawem to przeczytaj licencję tego wyrobu firmy "Microsoft".

Data: 2010-10-08 20:27:46
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8n1qs$r08$1news.onet.pl...
[...]

Ale po co? Bawić się można do woli. Policja i prokuratura sama licencji nie czyta i nie cytuje, a poza tym, nikt ich nie upoważnił, do ściągania haraczu i do wzbogacania się na nie swoim... Te ich działania są bezprawne...

boukun

Data: 2010-10-08 21:58:41
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-08 20:27, boukun pisze:

[...]

No niestety, za "zabawy" trzeba zapłacić kupując zabawkę. Choć w jednym masz rację - policja może interweniować w takich sprawach tylko na wniosek poszkodowanego, czyli firmy "Microsoft", a jest bardzo mało prawdopodobne żeby ww. firma złożyła taki wniosek w twoim przypadku. Tak więc widać że to te twoje wystąpienia antysemickie zaważyły na całej tej sprawie.

Data: 2010-10-08 22:05:46
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8nt79$2m8$1news.onet.pl...
[...]

No, no, no, tylko nie "antysemickie"....

boukun

Data: 2010-10-09 20:56:25
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-08 22:05, boukun pisze:

[...]

A jakie? Ja też nie widziałem w twoich postach podburzania do palenia synagog czy zmuszania Żydów do noszenia "Gwiazdy Davida" na rękawie. Ale dla niektórych to samo napisanie słowa "żyd" z małej litery już jest objawem antysemityzmu.

Data: 2010-10-10 18:39:29
Autor: Brooks
On Oct 9, 7:56 pm, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
  W dniu 2010-10-08 22:05, boukun pisze:
<CIACH>

> No, no, no, tylko nie "antysemickie"....
<CIACH>
dla niektórych to samo napisanie słowa "żyd" z małej litery już jest
objawem antysemityzmu.

<CIACH>

W mojej "wiosce" jest sklep funkcjonujacy jakis czas po wojnie pod
nazwa "u żyda".
Po sprywatyzowaniu w nowych czasach ktos (wlasciciel pewnie) wpadl na
pomysl aby przerejstrowac sklep na nazwe,
która funkcjonuje w swiadomosci spolecznosci lokalnej.
I okazuje sie ze nie da sie. Sklep nosi teraz nazwe "U..."
Denerwuje mnie to wszedo-urzednicze wladztwo i cenzorstwo.
A niezgodne z ustawa o jezyku polskim typu "niedopite caffe" sa cacy?
Osobiscie podoba mi sie chwytliwa nazwa "pedzacy królik".
Tylko czemu "żyd" jest niekoszerny?

Brooks

Data: 2010-10-12 08:40:43
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-11 03:39, Brooks pisze:
[...]

Być może jest to ogólnie przyjęta zasada. Może chodzi o to że nie można wyróżniać narodowości w nazwach firm.

Data: 2010-10-08 23:07:07
Autor: Kaczysta
Podsłuchiwano dziennikarzy!
Porównanie nie na miejscu. Morderstwo, to nie zabawa... i eksperymentowanie czy edukowanie na programach komputerowych...
.... doajmy, że na programach komuś ukradzionych.
AZ

Data: 2010-10-08 23:29:02
Autor: boukun

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4caf87fc$0$22798$65785112news.neostrada.pl...
Porównanie nie na miejscu. Morderstwo, to nie zabawa... i eksperymentowanie czy edukowanie na programach komputerowych...
... doajmy, że na programach komuś ukradzionych.
AZ

Osranych, na rzadko. Jak można coś wirtualnie ukraść, he, he, he,... jak by się zaśmiał Lepper...

boukun

Data: 2010-10-09 00:08:01
Autor: Kaczysta

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8o2no$93j$1mx1.internetia.pl...

[...]

A może byś tak zapoznał się z przepisami prawa autorskiego? Tam jest pojęcie naruszenia praw do własności intelektualnej.
AZ

Data: 2010-10-09 00:19:00
Autor: boukun

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4caf9642$0$27029$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie ucz ojca dzieci robić... Kiedy ani policja, ani prokuratura nie chcą się uczyć tego "prawa autorskiego" i interpretują je na swoją korzyść materialną... Nie wspominając już o tym, że nie wiedzą co to jest licencja i nie znają warunków licencji poszczególnych programów..., ani nie zamierzają ich poznawać... Tylko mają zamiar ludzi bezprawnie okradać...

boukun

Data: 2010-10-09 20:43:10
Autor: Kaczysta
[...]

I się tą interpretacją nie zajmują - zgrywają kopię twego twardego dysku i oddają sprawę do badań przez eksperta - to on ma wydać opinię czy znalezione u Ciebie pliki naruszają jakieś prawa autorskie i czy właściciel ma w tym przypadku roszczenia.
AZ

Data: 2010-10-09 20:54:33
Autor: boukun

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4cb0b7be$0$27039$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Głąb kapuścianych jesteś. Te praktyki są tak samo bezprawne i bezpodstawne, jak atak na króla dopalaczy i zamykanie mu sklepu...

PS. "Ekspert" nie wypowiada się na temat naruszania praw autorskich, ani na temat jakiś roszczeń właścicieli, tylko przedstawia analizę sprawdzanego dysku, co on tam widzi. I tu się wszystko zamyka...

He, he, he, najpierw dajcie mi człowieka, a paragrafu poszukamy...

boukun

Data: 2010-10-08 23:06:08
Autor: Kaczysta
[...]

Nie masz racji - posługiwanie się nielegalnym oprogramowaniem na prywatnym komputerze jest złamaniem prawa. O ile wiem, to nie PiS takie zapisy prawa wprowadził.
AZ

Data: 2010-10-08 23:30:49
Autor: boukun

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4caf87c1$0$20989$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dupy, nie prawa! Tego bezprawia nikt nie wie, jak do końca interpretować... A okradać chce prokuratura obywateli, bazując na ich niewiedzy...

boukun

Data: 2010-10-08 11:59:43
Autor: wekon
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:i8morh$toj$1mx1.internetia.pl...

[...]

ale to za czasów PO, ty nawet nie zaglądasz do tych linków

wekon

Data: 2010-10-08 12:24:19
Autor: boukun

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4caeeb90$0$21010$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie zaglądałem, bo czytałem o tym w telegazecie TVP1 i wczoraj na grupie, chodziło o lata 2005-2007, czyli Ziobrowa prokuratura wtedy represjonowała polski naród. Nie twierdzę, że coś się radykalnie mogło w tej materii zmienić, bo i organizację polityczną PiSu CBA przejęli bez specjalnych reform...

boukun

Data: 2010-10-08 23:09:53
Autor: Kaczysta
[...]

Nie polski naród, tylko zarejestrowaną agenturę wpływu. Tak się dziwnie składa, że ci wszyscy dziennikarze, to dawni współpracownicy komunistyczncyh służb specjalnych.
AZ

Data: 2010-10-08 23:27:37
Autor: boukun

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4caf88a2$0$22801$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pierdolisz, nie solisz, psychopaci i stalinowcy cały polski naród inwigilowali i mieli totalitarne zapędy. Dziwne, że oni tego nie powtórzą, co ty tu wypisujesz, tylko się zapierają i wszystkiego wypierają...

boukun

Data: 2010-10-08 20:13:49
Autor: boukun
[...]

A jednak za czasów psychopatów z PiSu, miałem rację:

      "Dziennikarzy podsłuchiwać nie wolno!"

2010-10-08 10:01
Za niedopuszczalne w państwie prawa uznał minister sprawiedliwości Krzysztof Kwiatkowski podsłuchiwanie dziennikarzy przez służby w latach 2005-2007. Minister przyznał, że zdziwiło go umorzenie przez prokuraturę postępowania w tej sprawie.
Piątkowa "Gazeta Wyborcza" ujawniła, że ABW, policja i CBA objęły kontrolą operacyjną telefony dziesięciorga dziennikarzy różnych mediów. Postępowanie w tej sprawie prowadziła prokuratura w Zielonej Górze. Umorzono je - po raz drugi - w maju tego roku. - Muszę powiedzieć, że byłem zaskoczony decyzją prokuratury z maja tego roku o ponownym zamknięciu tej sprawy - powiedział Kwiatkowski w TVP Info. Minister podkreślił, że już wcześniej resort sprawiedliwości domagał się wznowienia śledztwa w tej sprawie.
http://www.polskatimes.pl/pap/317427,kwiatkowski-podsluchiwanie-dziennikarzy-jest,id,t.html?cookie=1

boukun

Data: 2010-10-08 18:21:30
Autor: Brooks
On Oct 8, 7:13 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "wekon" <we...@op.pl> napisał w wiadomościnews:4caeeb90$0$21010$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

prokuratury z maja tego roku o ponownym zamknięciu tej sprawy - powiedział
Kwiatkowski w TVP Info. Minister podkreślił, że już wcześniej resort

boukun- Hide quoted text -

Co prawda powielilem temat na innej grupie ale jakos uczestnicy nie
widza zwiazku z grupa o telewizji:

http://groups.google.com/group/pl.rec.telewizja/browse_thread/thread/19286bd691f65673#

Czy nie zastanawia was jaki moze miec zwiazek podsluchiwanie lub
szukanie haków na dziennikarza a jego niezaleznosc, obiektywizm?
Czy czasem nie jest to tak, ze ktos ich szantazowal, zastraszal?
Na przyklad po to aby zamknac im usta.
Pamietacie okres kiedy PiS mial ignorowac niektóre media?

Stawiam tez inna teze, ze w Polsce brakuje niezaleznych mediów.
Niektóre sprawy nie znajduja wogóle swiatla dziennego a prosilyby sie
przynajmniej o dziennikarskie sledztwo.

Do autora tego tekstu w sprawie programów: za darmo udalo mi sie
zdobyc licencje do ashampoo office,
który bardzo dobrze wspólpracuje z bardzo popularnym office.
Jest taka stronka 'programy za darmo' - wygoogluj i cierpliwie oczekuj
okazji.

Brooks

Data: 2010-10-09 15:46:49
Autor: boukun

Użytkownik "Brooks" <xixuowqq@jadamspam.pl> napisał w wiadomości news:6588d88d-ab35-488d-aff9-44eb90fff3a8g18g2000yqk.googlegroups.com...
> [...]

który bardzo dobrze wspólpracuje z bardzo popularnym office.
Jest taka stronka 'programy za darmo' - wygoogluj i cierpliwie oczekuj

-- -- -- -- -- -- -- -
No widzisz, tu cię każdy przyjmie z otwartymi rękami. Ale nie zrażaj się, jak trafisz na PiSomatołka...

Dzięki!

boukun

Data: 2010-10-09 20:47:49
Autor: Kaczysta
Podsłuchiwano dziennikarzy!
Stawiam tez inna teze, ze w Polsce brakuje niezaleznych mediów.
Niektóre sprawy nie znajduja wogóle swiatla dziennego a prosilyby sie
przynajmniej o dziennikarskie sledztwo.
Rzecz w tym, że po 1989 roku dawne służby specjalne PRL ulokowały swoją agenturę w mediach (dziennikarze) i w firmach startegicznych dla polskiej gospodarki. Dlatego dziennikarze zaczęli tak głośno krzyczeć o "czwartej władzy" wiedząć, że ich rola w praniu mózgów Polaków jest niezwykle istotna.
AZ

Data: 2010-10-09 20:55:38
Autor: boukun

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4cb0b8d5$0$27039$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ha, ha, ha, and ha.. SB w UOP, ABW itd...

boukun

Data: 2010-10-08 11:51:48
Autor: u2
W dniu 2010-10-08 11:01, wekon pisze:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,7155842,Media__ABW_podsluchiwala_Rymanowskiego_i_dziennikarza.html

Rymanowskiego nawet mi się w TVN nie chce oglądać. Współczuję tym którzy
podsłuchiwali :)

Podsłuchiwano dziennikarzy!