Podsluchy, inwigilacja i szpieg pod lozkiem !

Data: 2009-10-19 08:55:38
Autor: CYC
Podsluchy, inwigilacja i szpieg pod lozkiem !

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:...
To pozostalosci po kaczo i ziobrorzadzie !.
Taki model Polski , panstwa policyjnego pozostawili po sobie prawi i sprawiedliwi zolnierze kaczozgraji ..
Sluzby , ktore do parodii rozbudowali pisowcy do dzisiaj daja znac o sobie nie zdajac sobie sprawe z tego , ze ich mocodawcy , tworcy i protektorzy juz nie graja pierwszych skrzypiec  . Liczac na bezkarnosc , licza na prezydenta , ktory chcoc jeszcze moze , moze juz niewiele ? .....ile mozna w koncu pic ?
CBA , ABW oparte na pisowskich  pacholkach usiluja rozdawac karty i zmierzaja do zamachu stanu i sprowokowanie wczesniejszych wyborow poprzez wywolanie wrazenia , ze rzad nie panuje nad sytuacja w kraju . Lawina tzw." przeciekow " bedacych w istocie najzwyczajniejsza zdrada tajemnic panstwowych dokonywana przez usytuowanych w strukturach panstwa ludzi PiS-u z rownoczesnym prowokacyjnym sprawieniem wrazenia , ze to PO rozglasza tajemnice , dowodzi bezpardonowosci poczynan pisowszczykow , dla ktorych liczy sie tylko jedno , przejecie wladzy !. W tej grze nie liczy sie dla nich dobro panstwa a tymbardziej jego obywateli . To sa drugo a moze trzeciorzedne sprawy . Liczy sie wladza , ktore jest dla nich jak narkotyk bez ktorego zyc juz nie potrafia i w dazeniu do jej osiagniecia zdolni sa do kazdej podlosci .
Nie byloby w tym nic zdroznego w koncu o to chodzi w politycznej walce ale tylko wtedy , kiedy dochowuje sie demokratycznych zasad i nie przekracza granicy , poza ktora jest juz tylko wstyd ......wstyd dla calej Polski , ze pozwolila wyrosnac na swoim ciele takiemu politycznemu potworowi . Dla niego obce jest  wszystko co kojarzy sie z prawem , sprawiedliwoscia i moralnoscia !.

cyc

Data: 2009-10-19 08:57:55
Autor: Prawusek
"CYC" <ja@ja.pl> wrote in message news:hbh2hf$71k$1news.onet.pl...

PO

Cycuś, dlaczego kłamiesz? inwigilacja niewinnych ludzi za komuny swięciła
swoje najlepsze lata. Teraz jest o wiele łatwiej - elektronika dokonała
olbrzymiego skoku.

Data: 2009-10-19 09:14:33
Autor: CYC

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hbh2q2$n8c$1atlantis.news.neostrada.pl...

PO

Cycuś, dlaczego kłamiesz? inwigilacja niewinnych ludzi za komuny swięciła
swoje najlepsze lata. Teraz jest o wiele łatwiej - elektronika dokonała
olbrzymiego skoku.

Czy Ty czytasz rozumiejac teks , czy tylko ci sie tak wydaje ? .
A ktorym momencie porownalem pisowska inwigilacje do tej jaka miala miejsce za komuny ze zarzucasz mi klamstwo ? .
Masz jakies omamy , zwidy ? . jesli tak to poradze Ci abys odstawil ten specyfik , ktorym sie faszerujesz .
Konkludujac mozna stwierdzic, ze to Ty klamiesz i to w chorobliwym widzie .

cyc

Data: 2009-10-19 09:27:28
Autor: Prawusek

"CYC" <ja@ja.pl> wrote in message news:hbh3ku$9sk$1news.onet.pl...

> [...]

specyfik , ktorym sie faszerujesz .
Konkludujac mozna stwierdzic, ze to Ty klamiesz i to w chorobliwym widzie
..

cyc

Insynuujesz PISowi (nie jestem jego zwolennikiem) działania w oparciu o
zapamiętane z dawna sprawy, bo przecież musisz dokonać porównania skoro
uważasz, że jest gorzej, do takiego porównania dla człowieka nawet o IQ
równym 100 nie potrzeba punktować kto był prekursorem takich działań.

Data: 2009-10-19 09:37:34
Autor: CYC

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hbh4hg$r64$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

uważasz, że jest gorzej, do takiego porównania dla człowieka nawet o IQ
równym 100 nie potrzeba punktować kto był prekursorem takich działań.

Po pierwsze gdzie napisalem , ze jest gorzej , po drugie moje porownania byly na tyle luzne , ze ledwie zauwazalne i to tylko do okresu ostatnich lat i tylko paranoik moze doszukac sie w nich glebszych kontekstow a juz zupelnym sfiksowaniem jest dowodzenie , ze mialem na mysli to , ze za komuny tego nie bylo !!.

cyc.

Data: 2009-10-19 09:44:02
Autor: Prawusek

"CYC" <ja@ja.pl> wrote in message news:hbh503$djq$1news.onet.pl...

> [...]

i tylko paranoik moze doszukac sie w nich glebszych kontekstow a juz
zupelnym sfiksowaniem jest dowodzenie , ze mialem na mysli to , ze za

To się zgadzamy, widać przeczytałeś ze zrozumieniem moje posty.