Podst臋pny US

Data: 2015-05-26 12:30:52
Autor: Liwiusz
Podst臋pny US
W dniu 2015-05-26 o 12:26, Kris pisze:
5 lat temu zmar艂 m贸j Tata.
Sprawy spadkowe za艂atwili艣my u notariusza. Dzisiaj prawie dok艂adnie 5 lat po 艣mierci US przys艂a艂 do mnie, mamy i siostry wezwanie w sprawie wyja艣nienia odno艣nie zap艂aty podatku od spadku. W 2010roku stosowne deklaracje z艂o偶yli艣my i US wyda艂 za艣wiadczenie z US odno艣nie zwolnienia z tego podatku. Ca艂e szcz臋艣cie 偶e mam potwierdzone przez US kopie deklaracji i za艣wiadczenie. Gdybym te dokumenty zagubi艂 pewnie dupa blada by by艂a.
Podst臋pny urz膮d czeka艂 prawie do ko艅ca okresu po kt贸rym nast臋puje przedawnienie i dopiero sobie o nas przypomnia艂.
Celowe dzia艂anie jak nic.

Raczej burdel w jednostkowym przypadku, bo sensu w takim spisku nie ma
(spadkobiercy albo b臋d膮 mieli dokumenty, albo nie b臋d膮 mieli, ale b臋d膮
wiedzieli, 偶e sk艂adali, wi臋c zrobi膮 smr贸d w mediach, je艣li by to mia艂a
by膰 jaka艣 szersza akcja).

--
Liwiusz

Data: 2015-05-27 14:51:54
Autor: Marek
Podst臋pny US
On Tue, 26 May 2015 12:30:52 +0200, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Nie wiem jak jest teraz, ale 10 lat temu by艂a to standardowa praktyka np. przy pcc od zakupu nieruchomo艣ci. Znajoma pracuj膮ca  wtedy w us  opowiada艂a, 偶e takie by艂y wytyczne z g贸ry, 偶e maj膮 czeka膰 do granicy przedawnienia, wtedy wy偶sze 艣ci膮gali odsetki.

--
Marek

Data: 2015-05-27 21:36:11
Autor: Robert Tomasik
Podst臋pny US
W dniu 27-05-15 o 14:51, Marek pisze:
[...]

Co艣 jest na rzeczy, bo gdy kilka lat temu US si臋 "czepi艂" ceny kupionej przeze mnie od s膮siada dzia艂ki, to te偶 czekali prawie do przedawnienia. Tyle, 偶e a przeci膮ga艂em i si臋 przedawni艂o.

Podst臋pny US