Podstępny US

Data: 2015-05-26 08:25:02
Autor: witek
Podstępny US
Kris wrote:
5 lat temu zmarł mój Tata.
Sprawy spadkowe załatwiliśmy u notariusza. Dzisiaj prawie dokładnie 5 lat po śmierci US przysłał do mnie, mamy i siostry wezwanie w sprawie wyjaśnienia odnośnie zapłaty podatku od spadku. W 2010roku stosowne deklaracje złożyliśmy i US wydał zaświadczenie z US odnośnie zwolnienia z tego podatku. Całe szczęście że mam potwierdzone przez US kopie deklaracji i zaświadczenie. Gdybym te dokumenty zagubił pewnie dupa blada by była.
Podstępny urząd czekał prawie do końca okresu po którym następuje przedawnienie i dopiero sobie o nas przypomniał.
Celowe działanie jak nic.

Celowe
Maksymalizacja zysku.

Przy czym to nie jest tak, ze jakbys zgubil te dokumenty, to w US by sie nie odnalazły.
Tylko nikomu sie szukac nie chciało.

Data: 2015-05-26 16:48:24
Autor: J.F.
Podstępny US
Użytkownik "witek"  napisał w wiadomości
Celowe
Maksymalizacja zysku.
Przy czym to nie jest tak, ze jakbys zgubil te dokumenty, to w US by sie nie odnalazły.
Tylko nikomu sie szukac nie chciało.

No wiesz, US spodziewam sie, ze w papierach tonie.
Jesli stosowana deklaracja nie jest we wlasciwej teczce, czy co tam maja, to jak maja to znalezc ?
Ktos ma przeszukac wszystkie papiery w urzedzie ? Mission Impossible :-)

Z tym, ze w 2010 to juz powinni miec w komputerze wprowadzone ...

Oczywiscie nie mowie, ze im nalezy wybaczyc, zgubili, to niech teraz rozpatrza sprawe jeszcze raz z rozsadkiem (ze zwolnienie sie nalezalo to widac i teraz), albo niech odpowiadaja za blednie naliczony podatek :-)

J.

Data: 2015-05-26 11:13:54
Autor: witek
Podstępny US
J.F. wrote:
[...]

Niekoniecznie zgubili, tylko czesc papierkow jest u jednej pani, a czesc papierkow jest u drugiej i panie nie widzą gdzie ie znależć.

Jak dojdzie co do czego to sie odnajda jak trzeba bedzie.

Po prostu jedna pani widzac braki u sibie odwaliła pisemnko.
Niech sie podatnik martwi jak odnalezc panią u ktorej składał papierki.
Taki ficzer i co im zrobisz.

Data: 2015-05-27 00:52:18
Autor: nkab
Podstępny US
W dniu wtorek, 26 maja 2015 15:25:04 UTC+2 użytkownik witek napisał:
Kris wrote:
> [...]

Maksymalizacja zysku.

Przy czym to nie jest tak, ze jakbys zgubil te dokumenty, to w US by sie nie odnalazły.

Też stawiam na celowość takiego postepowania.

Wystarczy sprawdzić czy to reguła w tym US.

Gdyby byli uczciwi to już po uzyskaniu informacji o spadku
zawiadomiliby delikwentów o należnym podatku, i to wyliczoną wysokością.

To powinno być standardem dla wszystkich US w RP.
Jeśli pomimo zawiadomienia delikwent nie zapłaci wówczas
wiadomo czyja wina.

Działanie tego US Sędzia powinien uznać za celowe, na szkodę
obywatela i kazać naczelnikowi US ugryźć się doopę, wyrok:
zapłata podatku bez odsetek.

Andrzej.

Podstępny US