Podstawka do starych liczników Sigmy

Data: 2015-02-07 20:19:07
Autor: PeJot
Podstawka do starych liczników Sigmy
W dniu 2015-02-07 o 14:03, Wojciech pisze:
Cze¶ć

Czy widzieli¶cie może podstawki starego typu (takie, do których licznik
się wsuwa) ? R±bnęli mi jaki¶ czas temu licznik z roweru, a mam Targę z
okolic 2000 roku i chcę teraz jej używać

Moja Targa przestała kolaborować w zeszłym roku, raczej nie wyrzuciłem podstawki. Sprawdzę jutro i się odezwę.

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest

Data: 2015-02-08 13:09:30
Autor: PeJot
W dniu 2015-02-07 o 20:19, PeJot pisze:
[...]

Niestety, nie znalazłem. Za to: