Podstawy afery stoczniowej się rypły? kartofel" trwa?]

Data: 2009-10-10 21:12:14
Autor: Andrzej Adam Filip
Podstawy afery stoczniowej się rypły? kartofel" trwa?]
the_foe <the_foeWYTNIJ@WYTNIJwp.pl> pisze:
http://tinyurl.com/ykuclk8

oczywiscie nie oznacza to ze afery nie ma, ale jasno pokazuje ze CBA
dzialalo po omacku na zasadzie "a noz sie cos znajdzie". Zawsze jakis
zaprzyjazniony posel PIS mogl zglosic ze slyszal o nieprawidlowosciach...

Takze, patrzac na upolitycznienie CBA, trzeba wymiar wszytkich afer
podzielic gdzies przez 10. Kaminski nie ma teraz juz skrupulow by nie
wyciagac najciezszych armat. Czyli z afery hazrdowej ostanie sie tylko
slynna rozmowa, a ze stoczniowej jakies nieprecyzyjne podejrzenia zapewne
majace podstawe w jakiejs nagranej rozmowie, ale nikomu nieznanych ludzi -
inaczej juz dawno bysmy te rozmowe czytali w rzepie...

Dlaczego sądzisz że zabawa w "gorącego kartofla" skończy się na jego
pierwszym odrzuceniu? CBA zbłaźniłoby się kompletnie gdyby "udupianie"
ich było aż tak banalnie proste.

Jest jedna rzecz wspólna mężczyźnie i kobiecie:
oboje istnieją wyłącznie dla szczęścia mężczyzny.
  -- PrzysÅ‚owie arabskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-10-10 21:23:15
Autor: the_foe
Podstawy afery stoczniowej siê ryp³y? [Czy zabawa w "gor±cy kartofel" trwa?]
Dnia Sat, 10 Oct 2009 21:12:14 +0200, Andrzej Adam Filip napisa³(a):

Dlaczego s±dzisz ¿e zabawa w "gor±cego kartofla" skoñczy siê na jego
pierwszym odrzuceniu? CBA zb³a¼ni³oby siê kompletnie gdyby "udupianie"
ich by³o a¿ tak banalnie proste.

Dlatego ze juz w nastepnym tygodniu CBA zostanie "odzyskane" przez PO. I
Kaminski musial zrzucic wszytkie bomby

Data: 2009-10-10 19:39:33
Autor: Karol
Podstawy afery stoczniowej siê ryp³y? [Czy zabawa w
the_foe <the_foeWYTNIJ@WYTNIJwp.pl> napisa³(a):
Dlatego ze juz w nastepnym tygodniu CBA zostanie "odzyskane" przez PO. I
Kaminski musial zrzucic wszytkie bomby

ewidentnie w Polsce trzeba chyba najpierw zdetonowac takich matolkow jak ty.,

Data: 2009-10-10 21:53:15
Autor: Andrzej Adam Filip
Dnia Sat, 10 Oct 2009 21:12:14 +0200, Andrzej Adam Filip napisał(a):

[...]

Ma jeszcze parÄ™ dni jako szef CBA. Procedura czekania na (pisemne)
opinię musi trochę potrwać jak odwołanie Kamińskiego miałoby być
"trudno podważalne". Ja uważam że premier powinien/może oczekiwać
niezwłocznego wyrażenia opinii które ma uzyskać przed zwolnieniem
Kamińskiego (same opinie mogą być "dowolne") jeśli niezwłoczne wyrażenie
opinii poprosi tylko że niezwłocznie w prawie to 14 dni jak pamiętam.
Z trudem podważalnych podstaw do oczekiwania szybszego trybu
"ignorowania braku wymaganej opinii (prezydenta)" ja nie widzÄ™.
[ 14 dni dla prezydenta na wyrażenie opinii (założenie "pustej" opinii
po takim czasie) to dla mnie jest jeszcze "w granicach tolerancji" ]

Dla mnie Kamiński nie wygląda na geniusza ale na debila to też nie.
Wiec ci którzy wierzą już w osiągnięcia końca przerzucania się gorącym
kartoflem dla mnie nie grzeszą *ostrożnością*.

Tylko umarli widzieli koniec wojny.
  -- Platon (427-347 p.n.e.)

Podstawy afery stoczniowej się rypły? kartofel" trwa?]