Podstawy antysemityzmu we wspolczesnej Polsce

Data: 2010-05-22 17:40:14
Autor: fatso
Podstawy antysemityzmu we wspolczesnej Polsce
Lekcja Humanizmu za emigrancka sciepa podana:

Panie Wojtku, byc moze Pan nie poczuwasz sie do winy za to, ze ow piekny
srebrny swiecznik to dziadzius wyniosl z plonacego getta. Ja jednak oglosilem sie byc
Honorowym Zydem bo mam pewne grzeszki do odkupienia.

Pisalem juz o tym ale powtorze: jest sanacja, to my rzadzimy przed wojna. Rotmistrz Wladyslaw Robak,
moj stryj rodzony, postrzelal sie z kims o kobiete. Tym razem trafil frant na franta. Rotmistrz
w pojedynku wzial kule w pluco, musial sie kurowac w  Zakopanem. No i wychodzi z knajpy,
z  dama na reku, rozesmiany i wladza rozbuchany. Pod nogi wpada mu jakis chudy Zyd.
Co ty Zydu bedziesz sie pod nogami petal? -wola i wali na odlew Zyda  po twarzy. Zupelnie tak samo
jak tradycyjnie bilo sie we wsi chama albo i zolnierza nawet, jesli ten nie doczyscil konia pod popregiem.
Radosny smiech damy, para odjezdza dorozka. Pozna noca juz, gdy dama juz odeslana a Pan Rotmistrz
juz po potrojnym orgazmie, do drzwi niesmiale pukanie.  A kogo tam diabli noca przynosza?- wola groznie
Pan Rotmistrz i lapie za szable. To tylko ja, Josek- Panie Rotmistrzu. W drzwiach staje ten sam Zydowin chudy
co braniem w morde przed knajpa zarabial na Krupowkach. Zgiety pokornie, milczac wyciaga zebraczo reke.
A, to ty, no masz- Rotmistrz wklada mu w dlon pieciozlotowke i zamyka drzwi.

Panie Wojtku, ja sie zgodze jesli Pan powiesz, ze syn Joska po wojnie nie tylko zabralby Rotmistrzowi ostatnia
pieciozlotowke a samemu polamal kosci w Urzedzie Bezpieczenstwa zupelnie za darmo. Ale ja mysle, ze mysmy
powinni miec inne standardy.

fatso

Podstawy antysemityzmu we wspolczesnej Polsce