Podstawy demokracji wg PiS

Data: 2009-09-20 11:36:58
Autor:
Podstawy demokracji wg PiS
"Zdaniem prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego, dotacje budżetowe dla partii należy utrzymać, ponieważ sš one podstawš funkcjonowania
demokracji."

--

 HeSk

"Nieprawdš jest, jakoby Internet był ziemiš niczyjš

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-09-20 12:14:43
Autor: Hans Kloss
Podstawy demokracji wg PiS
Prezes się myli. Partie polityczne powinny byc finansowane przez emerytów i
studentów, a że jest to wykonalne  to swego czasu wykazał niejaki palitusk ;)
J-23

Data: 2009-09-20 17:46:37
Autor:
Podstawy demokracji wg PiS
On Sun, 20 Sep 2009 12:14:43 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Prezes się myli. Partie polityczne powinny byc finansowane przez emerytów i
studentów, a że jest to wykonalne  to swego czasu wykazał niejaki palitusk ;)
J-23

  silne zwiazki jaroslawa kaczynskiego z ojczulkiem tadeuszem nie sa
przypadkowe.

--

 HeSk

Data: 2009-09-20 14:11:36
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Podstawy demokracji wg PiS
<heŽsk> pisze:
"Zdaniem prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego, dotacje budżetowe dla partii należy utrzymać, ponieważ sš one podstawš funkcjonowania
demokracji."

A co, wolal bys żeby partie były finansowane tak jak swego czasu NSDAP?

--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Data: 2009-09-20 17:46:37
Autor:
Podstawy demokracji wg PiS
On Sun, 20 Sep 2009 14:11:36 +0200, Andrzej Zbierzchowski <a@vp.pl>
wrote:

> [...]
> demokracji."

A co, wolal bys żeby partie były finansowane tak jak swego czasu NSDAP?

 nie wiem czy postawienie w jednym szergu PiS i NSDAP jest zasadne.  moim zdaniem partie nie powinny utrzymywac sie z naszych podatkow.
 coz to ma wspolnego z demokracja? to zerowanie na spoleczenstwie.

Data: 2009-09-21 12:18:38
Autor: VicAbarca
Podstawy demokracji wg PiS
<heŽsk> пишет:
 nie wiem czy postawienie w jednym szergu PiS i NSDAP jest zasadne.  moim zdaniem partie nie powinny utrzymywac sie z naszych podatkow.
 coz to ma wspolnego z demokracja? to zerowanie na spoleczenstwie.

Swietne byloby dokonywanie w zeznaniu PIT przekazania jakiegos scisle okreslonego % zaplaconego podatku na wybrana partie polityczna LUB - dla tych ktorych polityka nie bierze - na jakas instytucje pozytku publicznego.
Proste? A jakie przejrzyste i uczciwe.
Wiesz ile zaplaciles, wiesz komu... a jesli polityczny bajzel cie drazni - przekazujesz te pieniadze przedszkolu albo jadlodajni dla biednych.
Partie zas otrzymuja pieniadze wylacznie od swoich zwolennikow.

--
Vic

Data: 2009-09-22 09:40:19
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Podstawy demokracji wg PiS
wrote:

[...]

Nie stawiam w jednym szeregu partii tylko sposoby finansowania. NSDAP utrzymywała się z datków przemysłu i finansjery, głównie SPOZA Niemiec.

 moim zdaniem partie nie powinny utrzymywac sie z naszych podatkow.
 coz to ma wspolnego z demokracja? to zerowanie na spoleczenstwie.

No więc jeśli nie z podatków - to z czego? Partia polityczna nie powinna prowadzić ŻADNEJ działalności gospodarczej.

Data: 2009-09-22 09:45:49
Autor: VicAbarca
Podstawy demokracji wg PiS
Andrzej Zbierzchowski пишет:
No więc jeśli nie z podatków - to z czego? Partia polityczna nie powinna prowadzić ŻADNEJ działalności gospodarczej.

A moze ze skladek czlonkowskich?

--
Vic

Podstawy demokracji wg PiS