Data: 2012-04-06 10:13:53 | |
Autor: Krzysiek | |
Podstawy prawne do zwrotu urządzeń firma - fi rma | |
Witam, firma "a" zakupiła od firmy "b" partię urządzeń które nagminnie psują się - kilkukrotne naprawy gwarancyjne nie pomogły. Czy jest jakaś podstawa prawna do domagania się u sprzedawcy umożliwienia zwrotu urządzeń i zwrotu kasy?
Z góry dzięki za wszelkie wskazówki pozdrawiam, K |
|
Data: 2012-04-06 10:34:26 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Podstawy prawne do zwrotu urządzeń firma - fi rma | |
On Fri, 6 Apr 2012, Krzysiek wrote:
Witam, firma "a" zakupiła od firmy "b" partię urz±dzeń które nagminnie psuj± się - kilkukrotne naprawy gwarancyjne nie pomogły. Czy jest jaka¶ podstawa prawna do domagania się u sprzedawcy umożliwienia zwrotu urz±dzeń i zwrotu kasy? http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,9,9,204,6591,20111023,rekojmia-za-wady.html Z jednej strony zwróć uwagę na art.558 (rękojmię można wyłaczyć!), z drugiej art.574 (jak sprzedawcy zaczniesz wystawiać noty za wszystkie *udokumentowane* koszty zwiazane z reklamacjami, wliczajac w to roboczogodziny pracowników wraz z narzutami oraz koszty transportu, to może byc chętniejszy do rozwiazania w wersji "oddaję całosć, kasa z powrotem i do widzenia"). pzdr, Gotfryd |
|