Podsufitka się odkleiła - niemieckie auto - jak naprawić ?

Data: 2013-05-22 23:34:57
Autor: _Michał
Podsufitka się odkleiła - niemieckie auto - jak naprawić ?
Hej,

umyłem auto i się odkleił kawałek podsufitki i wisi....

jak przykleić z powrotem bo ten klej to tam był pod
spodem trzyma jÄ… jakieĹ› 5 minut i opada znowu...

sÄ… jakieĹ› triki ?

nalałem już mu niemieciego oleju do niemieckich aut (do silnika):
http://www.youtube.com/watch?v=pXFhjeuMp_U

teraz trzeba niemieciego kleju do niemieckich podsufitek ?

Pozdrawiam!

Data: 2013-05-22 22:22:52
Autor: abn140
Podsufitka się odkleiła - niemieckie auto - jak naprawić ?

nalałem już mu niemieciego oleju do niemieckich aut (do silnika):

http://www.youtube.com/watch?v=pXFhjeuMp_U
 zawsze chcialem sie zapytac ale wiadomo wstyd nie pozwalal. teraz jestem juz duzy, to sie nie boje zapytac: te barany naprawde dopisali na puszcze ze to jest do niemieckich/franc./jap. samochodow najlepsze? bo mam nadzieje ze to jest kosmiczna sciema....., a tej oliwy dawno w rekach nie mialem.
teraz trzeba niemieciego kleju do niemieckich podsufitek ?

nie. polski klej ale do szyb. sposob handlarzy. wada - odkuwac spowrotem musisz dynamitem czy udarowym... tak mowli tak.....
ps sprzedac i kupic lexus ls. czytajac opinie juzerow to chyba nie wolno niczym innym jezdzic. przy 8 szklankach pali jak polonez /takie auto kiedys bylo/, musze to przemyslec.... i jechac do wroga po fure bo te w pl maja zamkniete liczniki, bania jak nic....., ale dalej stoja na kolach....

Data: 2013-05-25 11:04:53
Autor: Michał
On 5/23/2013 7:22 AM, abn140@googlemail.com wrote:
[...]

nie wiem - ale serio kupiłem ten olej i nalałem do niemieciego
silnika i tyle ;)

do włoskiego się lało selenie, do francuskiego tylko elfy
do szwedzkiego we francuskim też tylko elfy ;)

tylko w szwedzkim się olejów nie wymienia, tylko się dolewa ;)
-taka polityka wymy¶lona do firmowego auta - żeby ¶rodowisko chronić.

a ostatnio się pomyliłem i wlałem nie ten olej "do niemieckich" silników
do bmw, i do 8l syntetyka wlałem 0.7litra mineralnego ;) lol

sobie 0.3l zostawiłem do łańcucha w owerze i przerzutek ;)

ale chyba mu się nic nie stanie ?
tylko lej dolewam na pł±e, bo nigdy nie widze ile jest a w komputerze nie wiem jak wł±czyć pomiar żeby mi powiedział ile tego oleju jest,
lancia k miała, safrane miało, bmw7 mimo że najnowsze... nie ma
na pale trzeba lać - ale mało oleju pali :)

[...]

LS chciałem kupić, jak się francuskie znowu popsuło, ale się nie wyspałem i po nocy przed kompem kupiłem półprzytomny BMW 'na szybko' ;)

Wróciłem położyłem się spać, wstałem po południu patrze że serio
kupiłem BMW... pomy¶lałem... na chol;ere mi to ? i jeżdżę dalej :)
(w strachu - no nie mogę znaleĽć crash testów)

Więc Lexus LS następny w kolejce, teraz trwa "duża naprawa" BMW
bo rozpieprzyłem zawieszenie, następnej naprawy nie będzie
sprzedam albo sprzedam znajomemu za 10 pln :)

kolejka się nazywa: fajne z lat 90:

-Lexus LS430
-Mercedes S600 W220 ABC

i chyba odpuszczę 90' bo trza te auta z zaliczyć szybko (czyli
dorżn±ć BMW ASAP)

i w końcu kupić wymarzone Citroen C6  !!!!!!!!!!!!!!!
z silnikiem z mojego Safrane :), tylko 0 ich na allegro, same tfu diesle

no chyba ze dokupić dodatkowo Vel Satisa 3.5 w miedzy czasie, bo on się już nie załapał na lata 90' - 2001 :)

no chyba że poprostu jak się BMW7E38 popsuje zmienić na BMW7 E65 760
tam stabilizatory w końcu dali aktywne - co¶ z francuza będzie przynajmniej... może się w zakręt będzie dało wej¶ć z jak±¶ tam
prędko¶ci± 80% francuskiego, tylko brak 4x4 = fatalne prowadzenie

Data: 2013-05-25 11:13:47
Autor: Michał
Podsufitka się odkleiła - niemieckie auto - jak naprawić ?
On 5/23/2013 7:22 AM, abn140@googlemail.com wrote:

się o LS rozmarzyłem i zapomniałem o tre¶ci wła¶ciwej ;)

nie. polski klej ale do szyb. sposob handlarzy. wada - odkuwac spowrotem musisz
> dynamitem czy udarowym... tak mowli tak.....

a ¶lady zostawia ?

ps sprzedac i kupic lexus ls. czytajac opinie juzerow to chyba nie wolno niczym
> innym jezdzic. przy 8 szklankach pali jak polonez /takie auto kiedys bylo/, musze to przemyslec....

tak polonez znam - raz jechałem
wrażenia tych tych kategorii co do 126p - 2x jechałem

całe szczę¶cie że się historia z ruskimi skończyła po 44 latach !
i jak dobrze że o to zahaczyłem tylko na kilka lat...

   BALCEROWICZ NA PREZYDENTA !

   WAŁĘSA DO EU ! (i nie był bolkiem)

   FRASYNIUK NA PREMIERA !

i jechac do wroga po fure bo te w pl maja zamkniete liczniki, bania jak nic.....,
ale dalej stoja na kolach....

nie byłem

czemu chcesz kupować od handlarza w Niemczech ? - to zaraz będzie
politycznie nie poprawne w USA! - nie wpuszcz± cię na wakacje w Miami !

kup. od naszego Polaka handlaża - co w tym złego ?, chyba że od Niemca
bez po¶rednika

Data: 2013-05-23 08:25:54
Autor: Robson
Podsufitka się odkleiła - niemieckie auto - jak naprawić ?

teraz trzeba niemieciego kleju do niemieckich podsufitek ?

To ci pomoże, u mnie w domu działa.
http://shop.farbenshop-heiko.de/katalog_php/1_1111779564500_1157921303994_1159289388450/Tapeten-Kleister.html

Data: 2013-05-25 11:05:34
Autor: Michał
On 5/23/2013 8:25 AM, Robson wrote:

teraz trzeba niemieciego kleju do niemieckich podsufitek ?

To ci pomoże, u mnie w domu działa.
http://shop.farbenshop-heiko.de/katalog_php/1_1111779564500_1157921303994_1159289388450/Tapeten-Kleister.html

lol - a serio to s± takie bez¶ladowe ?

Data: 2013-05-23 10:03:22
Autor: ZIWK
W dniu 2013-05-22 23:34, _Michał pisze:
Hej,

umyłem auto i się odkleił kawałek podsufitki i wisi....

jak przykleić z powrotem bo ten klej to tam był pod
spodem trzyma j± jakie¶ 5 minut i opada znowu...

s± jakie¶ triki ?

nalałem już mu niemieciego oleju do niemieckich aut (do silnika):
http://www.youtube.com/watch?v=pXFhjeuMp_U

teraz trzeba niemieciego kleju do niemieckich podsufitek ?

S± 2 sposoby
1 - butapren - posmarować, pozostawić do wyschnięcia i docisn±ć na 24h podstawiaj±c pod to miejsce stos niemieckich szmatławców (Autoszmata, Der Motor, AutoMotorUndSport - oczywi¶cie w wersji dla polaczków).
2 - poprosić znajomego aby paczkę z powyższymi rekłamówkami zrzucił Ci na głowę z 10 piętra - dzięki temu:
a) - uwierzysz w absolutny prymat teutońskiej technologii - co jest w 1000% udowadniane w każdym z tych przejawów "polskiej" prasy motoryzacyjnej...
b) lekko spłaszczona czaszka podtrzyma opadaj±c± (co z mocy absolutu nie ma się prawa zdarzyć) podsufitkę.

/\    Wojciech Smagowicz - Kraków      /\
/\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

Data: 2013-05-25 11:21:43
Autor: Michał
On 5/23/2013 10:03 AM, ZIWK wrote:

[...]

a butapren ¶ladów nie zostawia ?

[...]

ja jeszcze jestem na etapie francuskie najlepiej jeĽdzi, tylko się
psuje... ;) ale to bardziej z do¶wiadczenia niż z prasy, co wsi±dę

w (odpowiedni) model francuza - bo już nissan maxima budowany
na lagunie 3 to nie to...

to uważam że to jaki¶ obłęd prowadzenia jednak vs całe niemcy
tylko kusi ten W220 ABC - bo nie miałem! a ponoć zajebiste

jak już się przyzwyczaiłęm że potrafię BMW jeĽdzić 120km/h i się
nie boje że jak depnę do końca to mi wywali tył bokiem mimo DSC,.
jak wsiadam do fracuza to +30..40km/h na dzień dobry stabilnie

a ten klej co tam pod spodem jest da się jako¶ zreanimować ? podgrzać czy co¶ ?

Podsufitka się odkleiła - niemieckie auto - jak naprawić ?