Podsufitka się odkleiła - niemieckie auto - jak naprawić ?

Data: 2013-05-23 10:03:22
Autor: ZIWK
Podsufitka się odkleiła - niemieckie auto - jak naprawić ?
W dniu 2013-05-22 23:34, _Michał pisze:
Hej,

umyłem auto i się odkleił kawałek podsufitki i wisi....

jak przykleić z powrotem bo ten klej to tam był pod
spodem trzyma ją jakieś 5 minut i opada znowu...

są jakieś triki ?

nalałem już mu niemieciego oleju do niemieckich aut (do silnika):
http://www.youtube.com/watch?v=pXFhjeuMp_U

teraz trzeba niemieciego kleju do niemieckich podsufitek ?

Są 2 sposoby
1 - butapren - posmarować, pozostawić do wyschnięcia i docisnąć na 24h podstawiając pod to miejsce stos niemieckich szmatławców (Autoszmata, Der Motor, AutoMotorUndSport - oczywiście w wersji dla polaczków).
2 - poprosić znajomego aby paczkę z powyższymi rekłamówkami zrzucił Ci na głowę z 10 piętra - dzięki temu:
a) - uwierzysz w absolutny prymat teutońskiej technologii - co jest w 1000% udowadniane w każdym z tych przejawów "polskiej" prasy motoryzacyjnej...
b) lekko spłaszczona czaszka podtrzyma opadającą (co z mocy absolutu nie ma się prawa zdarzyć) podsufitkę.

/\    Wojciech Smagowicz - Kraków      /\
/\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

Data: 2013-05-25 11:21:43
Autor: Michał
On 5/23/2013 10:03 AM, ZIWK wrote:

[...]

a butapren śladów nie zostawia ?

[...]

ja jeszcze jestem na etapie francuskie najlepiej jeździ, tylko się
psuje... ;) ale to bardziej z doświadczenia niż z prasy, co wsiądę

w (odpowiedni) model francuza - bo już nissan maxima budowany
na lagunie 3 to nie to...

to uważam że to jakiś obłęd prowadzenia jednak vs całe niemcy
tylko kusi ten W220 ABC - bo nie miałem! a ponoć zajebiste

jak już się przyzwyczaiłęm że potrafię BMW jeździć 120km/h i się
nie boje że jak depnę do końca to mi wywali tył bokiem mimo DSC,.
jak wsiadam do fracuza to +30..40km/h na dzień dobry stabilnie

a ten klej co tam pod spodem jest da się jakoś zreanimować ? podgrzać czy coś ?

Podsufitka się odkleiła - niemieckie auto - jak naprawić ?